är ingen som lurat mig, är bara nått jag själv fundera på. för kollar man på typ dinli 450 mer eller mindre samma motor som polaris predator, cf 500 har säkert en kopia på nån motor. lösningar på 4wd/diff lika som grizzly. m.m så att cf eller nått annat kines märke helt plötsligt skulle göra en egen twin motor på 800cc låter för mig helt otroligt o inte så troligt.. så därav frågan, men jag tar tillbaka frågan så låtsas som om ni aldrig har läst den. för hade det varit samma drev som can am så borde man ju ha kunnat skaffa från den o monterat eftersom dom inte har det problemet.
Samma maverick flippat 2 gånger under en säsongMinst en xp1k som landar på näsan varje raceSista tävlingen 2 xp 1k som front flippa och 2 som hade bakre coilovers som såg ut som fågeteckenAlla rzr 900 går klockrent utom några fram fiffar som rasatOch en cfmoto z8 som bara har fyllt på soppa och åktInget ont om polaris eller can am ja tävlar själv med polaris men bara för att man betalar dubbelt så mycket för en maskin behöver inte betyda att de går felfritt eller säkrare att köra
Atv korat
Ingen hemsida?
"Best selling in russia and sweden" ingen i vårt sällskap åker cf längre. Fast det är klart, kompisen hade 4st olika cf under tiden jag hade min ca 800
Skit i vad som är vad. Synd om trådskaparen och alla andra som har problem med rovan i hjulingen. Hoppas att generalagenten tar sitt ansvar och hjälper de som har och de som FÅR problem i framtiden. Har åkt dessa maskiner själv men inte nu mera men vet några som gör och det är förjävligt att det ens händer. Hoppas att allt löser sig för dig och att du inte lessnar ut på detta med ATV. Det är iaf tack vare "Kineser" som ATV har haft en sån otrolig utveckling de senaste 10 åren och dessutom att priserna på de mera etablerade märkena har sjunkit drastiskt.