....och dessutom att priserna på de mera etablerade märkena har sjunkit drastiskt.
Inte sett några priser som minskat. Har du några exempel?
Antagligen inte eftersom det påståendet är draget ur röven.
Spårade ur lite där kanske?
Gud va bra att du hör av dig ändå från Thailand.Här är tvärt om Cf är rena skiten som pajjar konstant och jag har aldrig hört talas om några större problem med varken RZR eller Maverick.
Har pratat med bla. en stor polaris ÅF (som bara säljer Polaris) de har inte märkt någon förändring och har inte direkt gjort någon förändring.Det är inte samma målgrupp som köper en polaris och vägreggad kines.Jag förstår att CF är mest sålda vägreggade som många påstår.Det är ju en maskin som fyller syften som tidigare inte fanns.Typ ploga sin 5x5m parkering.Dra kvistar till sotergården.Flytta sin ved 20m.OCH ta den på vägen till jobbet eller polaren.Detta är ju kalas säljargument.Och det är ju nytt.Men sen när de börjar strula blir det ståendes.För denna målgrupp skruvar inte.De köper en funktion. Sen är ju allt på avbetalning så beloppet märks ju knappt på 5år.Så nej. Jag tror inte etablerade märkesmaskiner känner sig hotade.Och att de inte finns vägreggade är för de inte vill vara delaktiga i olyckor när maskiner används på ett sätt de inte är byggda för.Spårade ur lite där kanske?
Penisulven, nu ska du få höra på annat, En Maverick jag körde fick motorhaveri, rejält. Utan att den var pressad på något vis,, så allt kan hända, det är ett som är säkert.Bättre att vara ödmjuk än kaxig i sina påståenden.
Pungerik, det var en. 1!
kul med humor. Vad hände med Kinesen som hade trassel men plast drev o eländes elände