nån som har koll på va det är på can am 800? för är väll en kopia rakt igenom?
Varit ett flertal trådar om ämnet här på forumet.Och "bamselagun" står med en skuren x8 just nu. (Via facebook) Man skryter kanske inte om sin maskin rasar.
nån som har koll på va det är på can am 800? för är väll en kopia rakt igenom? eller har jag fel där. så vore ju intressant om det sitter liknande på dom
Ofan, jag trodde jag hade lusläst alla trådar om cf800, men har nog missat dom, ska leta upp dom å läsa dom med då.. Hur som helst kommer jag nog å inspektera oljepumpen då å då på min, om det inte framkommer att det är förbättrat på senare maskiner.
Plast drev e varken unikt eller dåligt. Problemet med cf moto är inte kvalitet utan kvalitets kontroll. Alla tillverkare har defekta delar i produktion men hur problem hanteras i produktion är up till QC. Om cfmoto tillverkar en motor för tex KTM så har dom en egen ansvarig för QC. Jag säljer cfmoto men i Thailand och vi har inga problem hittills med 800 i någon av modellerna utan mer små chassie relaterade problem och vi går igenom alla vi levererarDe kanske va en dålig sändning som kom till Sverige? Jag säljer polaris också och vi har haft en del allvarliga problem med dom. Och sett maverick's och xp 1k helt plötsligt göra front flippar och landat på taket utan anledning De ska inte hända hellerFinns ingen anledning att såga märken bara för man brinner för ett annat eller vara maniskt försvarande för den delen