Citat från: "Xtreame"Klotsvennes har stått på verkstad i flera månader! VARFÖR står den där? Eller ljuger han som alla andra som talar illa om DinliOj, där hoppade gurun fram igen. Ett och samma exempel hela tiden. Hans fucking Åf måste ju vara en riktig nolla! Inte kan det då vara bara hans dinli dmx som rår för att han står där.Många är dom som lämnat in sin maskin och sedan fått tillbaka den igen. Utan att det tar särskillt lång tid.Citat från: "Xtreame"Nej det här är mitt sista inlägg om Dinli pga av att mot argumentationerna är inte konkreta och i svagaste laget. Vilken grymt töntig komentar, du får skärpa till dig, och när du tidigare tippsade den nästan 2 meter långa mannen som skulle köra grusväg och pendla, att köpa en ltz-400... Det kallar jag ett riktigt kvalificerat skit argument.
Klotsvennes har stått på verkstad i flera månader! VARFÖR står den där? Eller ljuger han som alla andra som talar illa om Dinli
Nej det här är mitt sista inlägg om Dinli pga av att mot argumentationerna är inte konkreta och i svagaste laget.
Sen om du skall ha ett bak axellager riv bort det å åk till närmaste SKF försäljare så fixAR DEM NOG FRAM ETT NYTT PÅ NOLL TID.
Den e ju bara 7000kr billigare än LTZ