Klart man måste fråga du har helt rätt i att man ska ha alla grejjor hemma,köp t.e.x 155,160,165 ,170 munstycken sen är det bara skruva och prova.Det bästa är nog och gjöra alla moddningar samtidigt
Citat från: "bulten_al"På min har jag UNIfilter,DMC Afterburner,50lågfart,155huvudmunstycke,Dial a jet,trimmbox(CDI),15/38 drevning så nu börjar den gå ganska gött Vilken CDI har du ? Och vart har du köpt den ?
På min har jag UNIfilter,DMC Afterburner,50lågfart,155huvudmunstycke,Dial a jet,trimmbox(CDI),15/38 drevning så nu börjar den gå ganska gött
blackman om du tänker köpa dial a jet så behöver du inte laborera med munstycken utan använd 150 huvudmunstycke och original lågfart som är 27.5 så slipper du strula vill du prova den krångliga vägen istället så kan du få köpa mina munstycken allt från 137.5 till 170 OK
blev så j---va less bå allt blödder o anna skit provade ur många munstycken tillo med mikuni tm 40 med axpump gick inte o bestycka så det blev bra fick höra talas om diala jet så det blev en sån laborerade sen med munstyckena så 150 munstycke o dj inställd på 1-2 hack från mitten blev det optimala nu går den som en klocka utan blödder o annat skit , skicka upp hela förgasaren till kn-racing så monterar dom dj utan större kostnad om du känner dig osäker dj kompenserar ju soppa i hela registret det är ju poängen så att säga kostar runt 900 plus frakt med bussgods så fixar dom det sen är alla förgasarproblem löst en gång för alla
Ville bara berätta att med bra ATV:s kan man både wheela och åka snabbt :wink:
OK men jumed du drevar för fart ju mer tappar man i ax eller hur själv så har jag 15 drev fram och den lyfter framhjulen på ettan o tvåan hur lätt som helst med 14 taggars så lättar det även på trean o det kan jag tacka DJ för o glöm att man gör det med 38 drev bak