SJÄLV KÖR JAG MED DREVAT 15 kuggars fram istället för 14 (original) uni-filter- wileyco helsystem dial a jet som får bestyckningen att fungera perfekt och axar från tamejfaaaaaan vilken bil som helst 1 o 2 an på bakhjul med original 14 tagg fram även 3 an mot pluto har för övrigt montrat int -lager i bakaxel idag elika med eoropeiska kvalitetslager med gummitätning på båda sidor o nya packboxar
ax helt klart skiter i om den går i 90 eller 140. Ax vill jag ha så 14drevett får sitta kvar :twisted:
hallå dinli lovers nu ska jag svara på alla frågor på en gång ( försöka i alla fall 15 tagg drev fram så behåller man det mesta av axet och får ner varvet ganska mkt borra ett hål i baken på luft burks utrymmet ca 5-6cm i diameter sätt dit uni -skumfilter bättre än kn-filter enl min mening wileyco helsystem och det som gör susen dial a jet med 150 huvudmunstycke inställt på 1eller2 plus från mitten och du får en maskin som är så långt ifrån original som möjligt sätter upp fram framhjulen i luften på både ettan o tvåan , med original drev fram även 3-an tittar mot stjärnornorna o om nån påstår nåt annat så argumenterar jag gjärna :wink: