50mil senare, får jag lov att säga att jag är nöjd med mitt köp Bensinförbrukning är helt okej, tankat 30liter på 50mil, blir ungefär 300kr i månaden att rasta hunden, det kan man leva med!Har laddat batterierna en gång efter jag installerade LED -ljusen, inte för att det behövdes utan för att jag gjorde det i förebyggande, var mer än hälften kvar, så tydligen laddar det hyfsat, dock kör jag utan det vanliga ljuset i skogen och bara LED'en igång, skönt att slippa kladda med laddning hela tiden!Kom ju endel snö förlite sedan så har fått provplogat också, saknas ingen effekt inte, låg väl en dm ca kunde lätt köra i 25km/h utan att det suckade, inte för att man ska ploga så snabbt, bara farligt, var mest som ett test för att prova kraften.Provade att ploga med 2wd men det var ingen höjdare, det går men man får verkligen satsa, med 4wd så är det ju en barnlek, trots att det bara driver på tre hjul God fortsättning på er och gott nytt år!Från en nöjd linhai -ägare! [ Attachment ]
Helt fantastiskt kul att hitta denna tråd, fick en likadan av en polare för kolven va väck, blev motiverad att laga den efter dina inlägg. har dock en 6x6 magnum polaris och en honda 450. kul att testa lite gammal kina åka
Grattis till genomförd besiktning. Alltid skönt när maskinen går igenom. Håller med om ockerpriset. Mvh Robert
Når jeg har kjørt litt med 4x4 , så vil den av og til ikke dra hverken framover eller bakover. Motor bare stopper. Må sette den i 2wd.. tips til hva det kan være? Byttet olje på diffen framåt,men så ingen manglende eller løse bolter.. linhai 2008 260 4x4.