Vart ska jag skicka smörgåstårtan? Grattis!
Detta känns inte bra att säga, men jag tror inte du är i hamn än... Men vi kan ju passa på att vara lite glada nu när den går. Kör!
Hur tror du då det känns att höra? Siar du mer elproblem eller problem i anslutning till att hojen har stått med gammal soppa för länge?
Att displaykontakten glappar känns inte som att det har med startslingan att göra. Men jag har kanske studerat ditt elschema ohälsosamt länge för att tro på tur.Självklart är säkert problemet löst, men som sagt, jag är inte övertygad förrän du kört den ett par veckor så här. Kör då! Nu! Genast!
Kan vara ett jordfel, bilden nedan visar att displayen är jordad. När jag drog i kontakterna så kanske jag tajtade till "jordningen". Hade ett jordfel kunnat orsaka problemet?
Normalt skulle jag svarat "ja" för jordfel är skitmuppiga. Men när jag blundar ser jag det där j*vla schemat framför mig nuförtiden, och nä, panelen är direktansluten mot tändmodulen och actuatorenheten. Startslingan är mer på bonnaelnivå utan massa fansy elektronik, därför anser jag inte att de har med varandra att göra. Men jag kan ha fel.
Seeing is believing H-man, eller?
Jojo, men vilken tråd är det då? F*n jag borde göra massa annat nu, men men....*läser ritning**zzzzz*"drive belt failure detection switch" är ju strömtjuvad från nån pissetråd till panelen. Kan det vara den som löser ut då och förhindrar start?