Din pdf där är ju inte helt ointressant..."The Drive Belt Failure Detection system can be activated due to sudden changes in voltage. Several common conditions that can activate the system:Disconnecting/connecting the battery with the key in the ON position, this is common for new units during initial setup.Use of accessories that have a significant draw on the battery.The Drive Belt Failure Detection switch sends voltage to the igniter. If the battery is connected or disconnected when the key is in the ON position, the igniter reads the sudden change in voltage as the switch being tripped."
Klart. Den där j*vla resetkontakten du rycker i innehåller ju en tåt för DÖDARKNAPPEN med!Dessutom en avstickare till displayen.belten har nog inte löst ut, men glappet i den kontakten påverkar DIREKT dödarslingan.
Du har ju bättre bilder än jag, men jag skulle gissa på Y/BK till dödaren och R/W (ingen aning faktiskt..?)
Ok, vidare så har jag uppenbarligen punka på ett hjul. De andra tre är sprängfyllda med luft så jag drar den slutsatsen. 1. Är det någon som har erfarenhet av det här lagningskit:et från Biltema?http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Dack-och-slang/Reparationssats-dack-82573/2. Någon som har ett trick på lager för hur man hittar punkan/hålet i däcket?
2. Inte alldeles enkelt när hjulen är i denna storlek. Jag har pyspunka (ca5h) på SMCn just nu, och lurar på hur man ska hitta det. Jag funderar på såpvatten, men det känns snabbare att åka ner till sjön och slänga i hela j*vla hjulet från bryggan -> bubbelbubbel. Fler tips är jag sugen på iallafall.
Vi tar åtgärdsdiskussionen i morrn. gonatt.