Trogligen några olika skruvmejslar. Fasta nycklar från 6 till 19 och några hylsor, några tändstifthylsor med:)
Tack Oliver, när vi ändå är på detta område - är momentnyckel (torque wrench) central i ATV mekande? Det finns ju momentnyckel med olika spann i n/m, vilka ska man satsa på?
Ställbar
Kollar man i servicemanual så listas moment under 20 n/m, bifogar 1 av 4 sidor som går igenom moment. Frågan är egentligen, hur har ni andra gjort? Ska man inte lägga för stor vikt vid exakt n/m eller sitter ni på 2-3 momentnycklar allihopa?
Du behöver knappast en momentnyckel för att göra en service.Ska du behöva öppna motor osv kommer du behöva det, men det tar du då.EDIT: Jag drar allt med momentnycklar då jag får en sjuk tillfredställelse av det.Plus har jag lagt de sura pengar de kostar ska de fan användas med
Är det inte bara å tanka och ladda batteriet å prova starta den.Så länge har den väl inte stått still.Kolla oljan först bara sen provar du å starta den.Service kan du göra när du vet att den funkar.Vet inte hur det ser ut på en 650 men på en 750 tar man inte bara ur tanken.