Laddar du batteriet och kör utan lyse borde du kunna köra mindre sträckor
Går det att kräva en ny fyrhjuling eller kompensation från ÅF eftersom den varit inne så många gånger på garantiåtgärd? Hinner ju knappt köra med den så är det alltid nånting. Öppet 27 - 28 men då är det säkert fullbokat med snöskotrar som ska in på lagning/service vilket kommer dröja en månad innan vi ens kan komma dit med fyrhjulingen. Sen står den där och det tar några dagar innan dom ens börjar kolla på den, sen ska det beställas hem delar och monteras dit vilket ytterligare kommer ta några veckor.Så två månader utan fyrhjuling kommer jag nog vara, och då har ju mer än halva vintern gått som jag längtat så mycket efter...
Vore det inte väldigt bra om du tog av variatorkåpan och kollade så det inte bara är remmen? Vore ju trist att stå så länge för en rem.
Gjorde det för några dagar sen och den såg som ny ut.Var lite damm från remmen så jag tog och blåste bort det med kompressorn
Efter ditt haveri alltså?
Ifall motorn byts ut på min maskin, måste jag då köra in den igen från första början och börja om med alla servicar?Ska den då köras in hårt eller lugnt isåfall?
Följd fråga som jag brukar få.. Kan du köra lungt??
Ska den då köras in hårt eller lugnt isåfall?