E väl en klen tröst men känner du ett stort åksug får du komma å köra min lilla kines,,,
Går det att kräva en ny fyrhjuling eller kompensation från ÅF eftersom den varit inne så många gånger på garantiåtgärd? Hinner ju knappt köra med den så är det alltid nånting. Öppet 27 - 28 men då är det säkert fullbokat med snöskotrar som ska in på lagning/service vilket kommer dröja en månad innan vi ens kan komma dit med fyrhjulingen. Sen står den där och det tar några dagar innan dom ens börjar kolla på den, sen ska det beställas hem delar och monteras dit vilket ytterligare kommer ta några veckor.Så två månader utan fyrhjuling kommer jag nog vara, och då har ju mer än halva vintern gått som jag längtat så mycket efter...
typist själv skulle man ju ta på sina arga ögon och kräva att dem antingen fixar det över dagen eller säga att man skall ha låne maskin pga att man måste ploga gården för du inte klarar dig utan den(även ifall du skulle men bara plöj på vfr du måste ha den) och att du inte kan vänta. lycka till //oliwer
ta med aluminium trät;)
Först den 14 Januari ska den in på verkstan
aooo det var inte roligt.kommit fram till något mer?jag iaf fick lite problem för min cf vill inte ladda upp batteriet när jag kör så jag måste in o fixa det.