Maskinproblemet går säkert fixa med enkla medel när det väl ljusnar.Smälld/smält rem känns troligt, men att gissa och spekulera är bara dumt.Men saker händer... så min första fundering när man läser här är varför du gick en mil?Kollar man trådar som "senast inköpta pryl" så är ju alla upp över öronen förälskade i en massa mobiltelefoner, verkar som om sånt är meningen med livet numera!Men du hade ingen alls, eller???Det kanske saknas mottagning i din skog?Om du glidit av vägen och vält lite och kommit i kläm... eller fort av och brutit benet... tro mig, då hade en telefon varit bra.
Orsaken till att jag gick var att jag inte kunde ta mig hem på något annat sätt helt enkelt. Bilen tar sig inte fram i snön eftersom det bara är bakhjulsdrift och traktorn var inte säkert att han kunde komma idag så jag fick helt enkelt gå hem.Vi har ju en terrängbil hemma också men den startade inte.Mobilen har jag alltid med och jag hade täckning så farsan fick komma med bilen så nära han kunde och väntade där.
den teorin har jag åxå att det remmen som har brustit, hände så på min maskin och det låste hjulen tills jag rullade den bakåt så korden troligen släppte från variatorn och tictic vill inte erkänna men kunde bogsera hem mig.
Tråkigt som fan att din äskade maskin e trasig Emil lille
Mm, fick mig verkligen och tappa glädjen nu inför jullovet..