HEJDu behöver koppla via ett relä så du inte belastar backsignalen.Fixa ett litet relä som drar när backen är i och sedan matat från batterispänning via säkring.Jag kommer att koppla via separat brytare då min växelgivare varit kass sedan juni (väntar på ny från ÅF)kan ju vara på hela tiden när man plogar, även vid skogskörning är det ju praktiskt.
Citat från: joro75 skrivet 19 september 2011 kl. 07:02:15HEJDu behöver koppla via ett relä så du inte belastar backsignalen.Fixa ett litet relä som drar när backen är i och sedan matat från batterispänning via säkring.Jag kommer att koppla via separat brytare då min växelgivare varit kass sedan juni (väntar på ny från ÅF)kan ju vara på hela tiden när man plogar, även vid skogskörning är det ju praktiskt.Låter som en kalaside´ Bara att kolla upp hur det ska kopplas sen testa..Tack för tipset..
Ska du byta upp dig eller är du missnöjd med något?
Nej =)Men det funkar bra! Det är inga konstigheter med den. Jag är nöjd med den som fyrhjuling men funderar på att börja köra lite tävlingar och det är då som eftermarknad blir ett krav. Snorklar, Andra dämp, Kylar uppflyttning etc.
Det där va ja ute för.. Ja knacka lite försiktigt på givaren som sitter på hö sida av motorn så försvann det.. Ryckte liiite i kabelstammen under displayen oxå.. De va när de va ny sen har den gått klanderfritt ;-) laborera lite med munstycken pga smällarna men de blev då inte bättre i varken bränsleförbrukning eller poffande :-) de värsta e väl att man kommer skrämma ihjäl ngn gammal tant efter vägen när den skjuter ;-)