Citat från: Ironman skrivet 6 oktober 2010 kl. 21:50:16Citat från: Pierre500 skrivet 6 oktober 2010 kl. 18:44:29Slut på lager då får la man ta en del från en ny maskin och lösa problemet åt kunden.Vilket märke gör så??Om det inte är extremt lång vänte tidDet har nog inget att göra med vilket märke det är. Det är väl upp till återförsäljaren hur hjälpsam han vill vara.Jag skulle köpa en lucka till bakre förvaringsutrymmet på en Outlander av min åf. När han inte hade den på lager så hämtade han en lucka från en ny maskin i butiken och beställde sen en ny till sin.Snabbt å smidigt å en nöjd kund.
Citat från: Pierre500 skrivet 6 oktober 2010 kl. 18:44:29Slut på lager då får la man ta en del från en ny maskin och lösa problemet åt kunden.Vilket märke gör så??Om det inte är extremt lång vänte tid
Slut på lager då får la man ta en del från en ny maskin och lösa problemet åt kunden.
Citat från: Ironman skrivet 6 oktober 2010 kl. 21:50:16Citat från: Pierre500 skrivet 6 oktober 2010 kl. 18:44:29Slut på lager då får la man ta en del från en ny maskin och lösa problemet åt kunden.Vilket märke gör så??Om det inte är extremt lång vänte tidKawasaki har skickat en ny maskin till handlarn för att ta delar från och Suzuki byter ut maskinen till en ny.En handlare som är seriös och mån om kunderna gör så det är väl så alla ska jobba eller
Citat från: Lowest skrivet 7 oktober 2010 kl. 23:13:23Citat från: Ironman skrivet 6 oktober 2010 kl. 21:50:16Citat från: Pierre500 skrivet 6 oktober 2010 kl. 18:44:29Slut på lager då får la man ta en del från en ny maskin och lösa problemet åt kunden.Vilket märke gör så??Om det inte är extremt lång vänte tidKawasaki har skickat en ny maskin till handlarn för att ta delar från och Suzuki byter ut maskinen till en ny.En handlare som är seriös och mån om kunderna gör så det är väl så alla ska jobba eller Men vare sig Kawasaki och Suzuki har ngr problemDet är ju iaf vad du brukar säga utom om diffarna men det beror ju på 30" hjul så då får man väl knappast på garanti Eller har jag missförstått ngt.Då lär ju inte kawwa skicka en extra maskin att plocka delar från
Jag vet faktiskt inte hur det är med den saken men iof så är den ju inte standard.Det blir ju betydligt högre belastning som maskinen inte kanske klarar av.Risken är ju stor att det kan bli problem att få ut ngt. Det är ju nästan som att man skulle trimma maskinen då gäller ju inte heller garantierna pga att belastningen kan bli för hög.Det beror säkert också på vilken ÅF man har och hur hård han är med bedömningen