verkar skumt att det inte håller. som du säger så ser man ju nästan dagligen videos på tuben med galningar som kör maskinerna som om dom vore stulna men dom håller ju. Det kanske finns specialkit att fixa fram med bättre härdning?! som det låter så verkar tillverkaren ha härdat drev och annat för länge så dom blir frasiga. Synd om du ska vara tvungen till att sälja hojen nu när du äntligen var glad och har lagt ner tid och pengar på maskinen.
Citat från: Pegazus_Online skrivet 11 april 2010 kl. 12:58:37verkar skumt att det inte håller. som du säger så ser man ju nästan dagligen videos på tuben med galningar som kör maskinerna som om dom vore stulna men dom håller ju. Det kanske finns specialkit att fixa fram med bättre härdning?! som det låter så verkar tillverkaren ha härdat drev och annat för länge så dom blir frasiga. Synd om du ska vara tvungen till att sälja hojen nu när du äntligen var glad och har lagt ner tid och pengar på maskinen.ja jag fattar inte vad jag gör för fel alltså, jag tycker jag kör lungt men tydligen inte eftersom det går sönder hela tiden.Börjar bli lite tröttsamt.Har varigt ut en sväng och tittat på missödet och det är reält trasigt, knuten e bara skit kvar. Måste ha varigt någon spänning i sakerna eftersom det gick sönder så mycket denna gång, eller så hadde drivknuten fått sej en smäll från förra gången. Sen rasslar det rätt bra i framaxeln åsså :-((Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
aaah det hadde jag missat totalt =) har du kvar garanti på hojen eller blir det upp med stora pluskan? Tycker det är bra att det kommer fram sånna här fel så man kan hålla koll på dom, för upptäcker man det i tid går det oftas att lösa på ett bra sätt.