ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Stort Haveri?
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 3 [4] 5  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Stort Haveri?  (läst 18822 gånger)

Utloggad Miko

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1024
  • Total likes: 19
  • Kön: Man
    • Visa profil
Miko
SV: Stort Haveri?
« Svar #36 skrivet: 5 mars 2010 kl. 23:14:44 »
Sådär då var man äntligen inne i värmen från kylan, jädrans vad kallt det är.
Nu ser det ut som, denna tråden äntligen nått sin ände  :)

Idag åkte jag och hämtade bettan efter två veckor på verkstad. Men givetvis så blir det inte problemfritt.
Kommer till ÅF, han hade många kunder i affären och hade dåligt med tid, så jag körde ut min maskin och tänkte att jag lastar den medans han tar han om de övriga kunderna.

Startar maskinen, kör den rätt lungt lite fram och tillbaka på vägen, märker att tempmätaren går ända upp till det röda vilket jag förtår inte är något större problem då det förmodligen är luft kvar i systemet mm.
För att få lite fart på vattnet i maskinen drar jag på rätt duktigt och efter en liten stund så sjunker mätaren ner till två, tre streck som den brukar ligga på.

Men när jag drog på regält kände jag att det är nått som inte stämmer, fan det är ju absolut inget drag i maskinen längre, det är inte alls samma känsla som det var förr.
Tryckte jag botten på gasen så svara han inte, tog xx antal sekunder innan han varva ut och gick rent.
Körde fram och tillbaka 5-6 gånger för att se om det blev bättre, men nä bottenvridet var som bortblåst i maskinen. Kändes som han fick för mycket bränsle eller luft.

Stegade in till ÅF igen och sa att maskinen går inte alls som den gjort förut, måste va nått mer fel på den. Han blev väldig förvånad för de hade varigt ute och provkört den tidigare, men han följde med ut och provkörde.
Efter 2-3 vänder så säger han till mig, nej maskinen tycker jag går precis som en cf ska göra, dom är ju lite sega dessa maskiner.
Det är möjligt dom är sega sa jag men du som ÅF måste ju känna att du inte har nått bottenvrid kvar i maskinen?
Nä, jag tycker nog den går som den ska säger han, du kanske har varigt borta förlänge från maskinen så du innbilar dig att den går bättre än vad den gör?

Nä såpass väl känner jag maskiner att jag vet att det är nått som inte stämmer här.
Men han är nog inte riktigt varm och sen så har den ju stått länge så det kan va det som spelar in också påstod han.

Så du säger att en maskin går sämre för att den stått 2 veckor innen i värmen och att den går sämre för att den inte riktigt genomvarm? Det köper jag inte sa jag till han.

Men han gav sig inte, och inte jag heller men till slut så gick jag med på att ta med maskinen hem iaf och köra hela helgen för att se om jag tyckte det blev någon skilland. Men jag sa att jag kommer med den till veckan igen för den kommer inte gå bättre.

Väl hemma iaf, tog jag en riktig kontroll och tittade om jag kunde se nått som kunde ha en orsak till detta, efter en stund lyfter jag på sadeln och vad hittar jag där nedstoppat i förvaringsboxen?
Jo, luftintaget som sitter fast i ramen med två bult och går vidare till luftfilterboxen.
Bultarna va borta, men jag höll röret på plats och startade maskinen och varvade och nu kände jag igen maskinen igen.
Nu svarade han hela vägen DIREKT.
Monterade det lite provisoriskt, och åkte ut å testade.
YES YES  :headbang: Nu kände jag igen maskinen igen nu kunde man hålla full speta och den bara öka å öka, nu var det inga tveksamheter längre.

Så nu är jag glad igen  ()p Men samtidigt besviken på min ÅF.

Men men ska ta ett snack med han på måndag och sen vill jag ha tillbaka mina bultar till luftintaget.

over and out 8)
 
Anmäl till moderator   Loggat
:rtfm: ()p

Utloggad Grönis

  • Can-am is the shit!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2067
  • Total likes: 12
  • Kön: Man
  • The Pimp King
    • Visa profil
Grönis
SV: Stort Haveri?
« Svar #37 skrivet: 6 mars 2010 kl. 07:24:10 »
Citat från: Miko skrivet  5 mars 2010 kl. 23:14:44
Sådär då var man äntligen inne i värmen från kylan, jädrans vad kallt det är.
Nu ser det ut som, denna tråden äntligen nått sin ände  :)

Idag åkte jag och hämtade bettan efter två veckor på verkstad. Men givetvis så blir det inte problemfritt.
Kommer till ÅF, han hade många kunder i affären och hade dåligt med tid, så jag körde ut min maskin och tänkte att jag lastar den medans han tar han om de övriga kunderna.

Startar maskinen, kör den rätt lungt lite fram och tillbaka på vägen, märker att tempmätaren går ända upp till det röda vilket jag förtår inte är något större problem då det förmodligen är luft kvar i systemet mm.
För att få lite fart på vattnet i maskinen drar jag på rätt duktigt och efter en liten stund så sjunker mätaren ner till två, tre streck som den brukar ligga på.

Men när jag drog på regält kände jag att det är nått som inte stämmer, fan det är ju absolut inget drag i maskinen längre, det är inte alls samma känsla som det var förr.
Tryckte jag botten på gasen så svara han inte, tog xx antal sekunder innan han varva ut och gick rent.
Körde fram och tillbaka 5-6 gånger för att se om det blev bättre, men nä bottenvridet var som bortblåst i maskinen. Kändes som han fick för mycket bränsle eller luft.

Stegade in till ÅF igen och sa att maskinen går inte alls som den gjort förut, måste va nått mer fel på den. Han blev väldig förvånad för de hade varigt ute och provkört den tidigare, men han följde med ut och provkörde.
Efter 2-3 vänder så säger han till mig, nej maskinen tycker jag går precis som en cf ska göra, dom är ju lite sega dessa maskiner.
Det är möjligt dom är sega sa jag men du som ÅF måste ju känna att du inte har nått bottenvrid kvar i maskinen?
Nä, jag tycker nog den går som den ska säger han, du kanske har varigt borta förlänge från maskinen så du innbilar dig att den går bättre än vad den gör?

Nä såpass väl känner jag maskiner att jag vet att det är nått som inte stämmer här.
Men han är nog inte riktigt varm och sen så har den ju stått länge så det kan va det som spelar in också påstod han.

Så du säger att en maskin går sämre för att den stått 2 veckor innen i värmen och att den går sämre för att den inte riktigt genomvarm? Det köper jag inte sa jag till han.

Men han gav sig inte, och inte jag heller men till slut så gick jag med på att ta med maskinen hem iaf och köra hela helgen för att se om jag tyckte det blev någon skilland. Men jag sa att jag kommer med den till veckan igen för den kommer inte gå bättre.

Väl hemma iaf, tog jag en riktig kontroll och tittade om jag kunde se nått som kunde ha en orsak till detta, efter en stund lyfter jag på sadeln och vad hittar jag där nedstoppat i förvaringsboxen?
Jo, luftintaget som sitter fast i ramen med två bult och går vidare till luftfilterboxen.
Bultarna va borta, men jag höll röret på plats och startade maskinen och varvade och nu kände jag igen maskinen igen.
Nu svarade han hela vägen DIREKT.
Monterade det lite provisoriskt, och åkte ut å testade.
YES YES  :headbang: Nu kände jag igen maskinen igen nu kunde man hålla full speta och den bara öka å öka, nu var det inga tveksamheter längre.

Så nu är jag glad igen  ()p Men samtidigt besviken på min ÅF.

Men men ska ta ett snack med han på måndag och sen vill jag ha tillbaka mina bultar till luftintaget.

over and out 8)
 

lång historia =) men om jag förstår dej rätt hadde ÅF slarvat? Om han har gjort det bör du tala om det för han och även be han fixa det omgående.
Det va ju lite tur bara att du kolla runt och såg det. Ok CF e ju lite sega å så men så sega e dom inte.
Jag tyckte min CF gick helt ok visst inget fartvidunder men den rörde på sej.När jag lämnar nått på service så kollar jag alltid efter vad som är gjort och om allt sitter fast som det ska för idag kan man fan inte lite på någon tycker jag.

Men hoppas din maskin håller iallafall någon vecka nu innan nästa problem kommer :D
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Maverick 1000 Turbo

http://www.youtube.com/user/Gronis6666

Utloggad 2x4

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 389
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
2x4
SV: Stort Haveri?
« Svar #38 skrivet: 6 mars 2010 kl. 08:07:50 »
 :-X
« Senast ändrad: 2 april 2013 kl. 09:16:42 av 2x4 »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Miko

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1024
  • Total likes: 19
  • Kön: Man
    • Visa profil
Miko
SV: Stort Haveri?
« Svar #39 skrivet: 6 mars 2010 kl. 12:43:07 »
Citat från: Grönis skrivet  6 mars 2010 kl. 07:24:10
lång historia =) men om jag förstår dej rätt hadde ÅF slarvat? Om han har gjort det bör du tala om det för han och även be han fixa det omgående.
Det va ju lite tur bara att du kolla runt och såg det. Ok CF e ju lite sega å så men så sega e dom inte.
Jag tyckte min CF gick helt ok visst inget fartvidunder men den rörde på sej.När jag lämnar nått på service så kollar jag alltid efter vad som är gjort och om allt sitter fast som det ska för idag kan man fan inte lite på någon tycker jag.

Men hoppas din maskin håller iallafall någon vecka nu innan nästa problem kommer :D
Ja det blev en lång historia, men kände att jag ville dela med mig av allt. Man ska nog ha ögonen öpnna nu för tiden.
Det är fler saker som jag verkligen funderar på om de bytt, en sak är oljefiltret. Dumt nog så gjorde jag inget tydligt märke på det innan jag lämnade in maskinen för att kunna se om de bytt det.
Men jag har en liten buckla på filtret som blev när jag bytte det, de sitter ju så jädrans hårt. Den bucklan är kvar precis på samma ställe, men det kan ju också vara så att det har blivit en ny buckla när de har bytt. Jag vet inte  :dntknow:

Sen klagade jag på batteriet, jag tycker inte man ska behöva ha det på laddning så fort det blir 10 grader kallt ute för att få maskinen att gå. Och det höll han ju ÅF med om att det var svagt.

Men det enda de har gjort är att ladda det, och det hade funkat bra när de provat.
Ja sa jag, det klart det fungerar inne i värmen men så fort den får stå några dagar så startar den inte, eller så startar den precis men det låter som att reläet ska hoppa ur maskinen och startmotorn skriker. Och det beror på batteriet. :banghead:

En annan sak jag funderat på, borde man inte få ett kvitto eller liknaden på vad som är gjort på maskinen?
Precis som man får när man lämnar in bilen på service eller reparationer.
Det borde man kunna kräva eller vad säger ni?

Anmäl till moderator   Loggat
:rtfm: ()p

Utloggad Pegazus_Online

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1206
  • Total likes: 6
  • Kön: Man
  • Whats Next. A Man Walking On The Moon.
    • Visa profil
Pegazus_Online
SV: Stort Haveri?
« Svar #40 skrivet: 6 mars 2010 kl. 13:29:01 »
Garanterat så skall du ha en spec på vad som gjorts för det skall gå att vid nästa tillfälle maskinen strular kunna få fram dokumentation på vad dom gjorts för det är ju inte säkert att det är samma firma som tar emot den nästa gång och skall laga. Dessutom så har man rätt som konsument att få produkten helt utbytt eller köpet hävt om samma sak på produkten går sönder mer än 3 ggr.
Anmäl till moderator   Loggat
Kör inte alls längre Cf Moto 500  R.I.P
Can Am Renegade 800R Xxc 2010 - Till Salu
Heltäckande hasplåt - Iron Baltic
Gbc Gator  27 10 12 - 27 12 12
Hand och tumvärme
L.E.D Positionsljus
DekalTrim
24 LED 72W Ramp
Extreme Snorkel Kit
qsc primär variator
Kör Polaris RZR 900Xp 2012 vägregg med massa lull lull
http://flensatvklubb.se

Utloggad Grönis

  • Can-am is the shit!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2067
  • Total likes: 12
  • Kön: Man
  • The Pimp King
    • Visa profil
Grönis
SV: Stort Haveri?
« Svar #41 skrivet: 6 mars 2010 kl. 16:03:12 »
Citat från: Miko skrivet  6 mars 2010 kl. 12:43:07
Citat från: Grönis skrivet  6 mars 2010 kl. 07:24:10
lång historia =) men om jag förstår dej rätt hadde ÅF slarvat? Om han har gjort det bör du tala om det för han och även be han fixa det omgående.
Det va ju lite tur bara att du kolla runt och såg det. Ok CF e ju lite sega å så men så sega e dom inte.
Jag tyckte min CF gick helt ok visst inget fartvidunder men den rörde på sej.När jag lämnar nått på service så kollar jag alltid efter vad som är gjort och om allt sitter fast som det ska för idag kan man fan inte lite på någon tycker jag.

Men hoppas din maskin håller iallafall någon vecka nu innan nästa problem kommer :D
Ja det blev en lång historia, men kände att jag ville dela med mig av allt. Man ska nog ha ögonen öpnna nu för tiden.
Det är fler saker som jag verkligen funderar på om de bytt, en sak är oljefiltret. Dumt nog så gjorde jag inget tydligt märke på det innan jag lämnade in maskinen för att kunna se om de bytt det.
Men jag har en liten buckla på filtret som blev när jag bytte det, de sitter ju så jädrans hårt. Den bucklan är kvar precis på samma ställe, men det kan ju också vara så att det har blivit en ny buckla när de har bytt. Jag vet inte  :dntknow:

Sen klagade jag på batteriet, jag tycker inte man ska behöva ha det på laddning så fort det blir 10 grader kallt ute för att få maskinen att gå. Och det höll han ju ÅF med om att det var svagt.

Men det enda de har gjort är att ladda det, och det hade funkat bra när de provat.
Ja sa jag, det klart det fungerar inne i värmen men så fort den får stå några dagar så startar den inte, eller så startar den precis men det låter som att reläet ska hoppa ur maskinen och startmotorn skriker. Och det beror på batteriet. :banghead:

En annan sak jag funderat på, borde man inte få ett kvitto eller liknaden på vad som är gjort på maskinen?
Precis som man får när man lämnar in bilen på service eller reparationer.
Det borde man kunna kräva eller vad säger ni?



dom ska lämna ett kvitto/arbetsorder vad som är gjort för hur ska du kunna bevisa vid senare tillfälle vad som är gjort om det blir yttligare garantisak?

Oljefiltret du måste ju se om det är nytt och fint? För dom har väll inte kört maskinen så den har blivigt skitig? Som du beskriver skulle nog jag leta upp en annan ÅF och ta ett snack med honom eller rent av kontakta ATVSweden om det hela.

För din ÅF låter inte riktigt seriös i mina öron när han värkar slafsa runt som han gör.

Du har ju exakt samma fel som jag hadde med starthistorien och många fler har samma problem, nä miko du får sälja den där hojen och köpa dej nått annat istället :-)
Polaren som åker CF har börjat fått problem nu åsså med sin, diffen funkar inte fläkten går som den vill startar inte om det e mer än typ -10.

Jag har lärt mej iallafall alldrig mer billighetskinasaker. Visst vissa saker funkar men ska man ha nått som inte strular och funkar när man ska ha det så får man nog så illa punga ut lite slantar för det.
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Maverick 1000 Turbo

http://www.youtube.com/user/Gronis6666

Utloggad SugBritt

  • AtvAvesta
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 638
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Permobilen
    • Visa profil
SugBritt
SV: Stort Haveri?
« Svar #42 skrivet: 6 mars 2010 kl. 18:26:03 »
OjOjOj vilken historia :)
Bra att Du ändå hittade på felet, visst Ska man förvänta sig att Allt ska vara felfritt då man hämtar ut efter en reparation. Men! Antar att Bettan har varit med om en ganska stor operation o missar kan vi alla göra, tyvärr. Nu går den ju bra o vi får hålla alla tummar att det förblir så oxå!!

Törs man säga Lycka till eller ska man låta bli det kanske ;)
//Janne
« Senast ändrad: 6 mars 2010 kl. 18:28:24 av SugBritt »
Anmäl till moderator   Loggat




www.AtvAvesta.se    Glöm inte att se våra FILMER
Vi har Leden runt hörnet ;)

Utloggad Miko

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1024
  • Total likes: 19
  • Kön: Man
    • Visa profil
Miko
SV: Stort Haveri?
« Svar #43 skrivet: 7 mars 2010 kl. 10:49:02 »
Då ska jag efterfråga ett kvitto på detta, det är nog inga problem att få. Ska även fråga om de har missat att byta oljefilter.
Ja det kanske låter som min ÅF inte riktigt är seriös, men jag tror nog dom är seriösa. Problemet som jag upplever det är att de har alldeles för mycket att göra på för lite personal. Det är lite kaos där, den ene vet inte vad den andra har gjort känns det som.

Så att saker blir missade känns inte konstigt, men det börjar ju bli "farligt" när kunderna upplever att det är kaos och saker blir missade.
Men samtidigt tänker jag hur ska jag kunna lita på att saker blir gjorda? Hur vet jag till exempel om de har bytt olja i diffen och i klumpen bak, igentligen har jag ju ingen aning även om det står på pappret  :dntknow:

Startproblemen är ju inget stort problem tror jag, skulle tro att det bara är att byta ut batteriet. Men det verkar ju inte va så lätt att få det utbytt  :( Kan givetvis köpa ett själv, men anser inte att jag ska behöva göra det. Samt att detta skadar min maskin när det inte är bra kräm i batteriet  :banghead:


Ja ibland känns det som jag vill byta maskin som du säger Grönis, men samtidigt tänker jag, cf är ju den mest sålda maskin det senaste åren vad jag förstått och de fortsätter sälja riktigt bra så det borde igentligen va en bra maskin annars skulle de inte sälja så bra.
Har jag bara haft otur? Kommer den hålla framöver? Ja det vet nog ingen och det är bara framtiden som kan visa det.


Men det är riktigt skönt att bettan går som förut igen, och ja ett lycka till kan vi nog ta emot Janne  ()p ;) Jag skyller på dig om det händer nått mer nu  ;D

Nu ska jag ut och varmköra och kolla olja och vatten mm, så allt är i sin ordning  8)
Anmäl till moderator   Loggat
:rtfm: ()p

Utloggad Miko

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1024
  • Total likes: 19
  • Kön: Man
    • Visa profil
Miko
SV: Stort Haveri?
« Svar #44 skrivet: 8 mars 2010 kl. 16:57:07 »
Idag var jag i kontakt med min ÅF, och allt är utrett under ordnade former.
Enda som han ansåg var ett problem att få igenom på garantin, var batteriet. Men han skulle göra ett försök.
Batteriet funkar ju normal i temperaturer (från minus 10 och uppåt).
Det är just i kyla som det blir problem. Men vi får se om han kan göra något.
Men jag anser det är en svaghet och att det inte ska behöva va så med rätt batteri. Skulle va intressant att låna ett annat batteri och se om det blir någon skillnad.
 
 
Anmäl till moderator   Loggat
:rtfm: ()p

Utloggad Grönis

  • Can-am is the shit!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2067
  • Total likes: 12
  • Kön: Man
  • The Pimp King
    • Visa profil
Grönis
SV: Stort Haveri?
« Svar #45 skrivet: 8 mars 2010 kl. 17:58:31 »
Citat från: Miko skrivet  8 mars 2010 kl. 16:57:07
Idag var jag i kontakt med min ÅF, och allt är utrett under ordnade former.
Enda som han ansåg var ett problem att få igenom på garantin, var batteriet. Men han skulle göra ett försök.
Batteriet funkar ju normal i temperaturer (från minus 10 och uppåt).
Det är just i kyla som det blir problem. Men vi får se om han kan göra något.
Men jag anser det är en svaghet och att det inte ska behöva va så med rätt batteri. Skulle va intressant att låna ett annat batteri och se om det blir någon skillnad.
 
 

tur att det löser sej för dej och ni kanske kommer överns, det där med batteriet testa jag på min maskin och det vart samma sak. Det är helt enkelt för klena saker i maskinen.

Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Maverick 1000 Turbo

http://www.youtube.com/user/Gronis6666

Utloggad 2x4

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 389
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
2x4
SV: Stort Haveri?
« Svar #46 skrivet: 8 mars 2010 kl. 20:35:07 »
 :-X
« Senast ändrad: 2 april 2013 kl. 09:17:36 av 2x4 »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Miko

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1024
  • Total likes: 19
  • Kön: Man
    • Visa profil
Miko
SV: Stort Haveri?
« Svar #47 skrivet: 8 mars 2010 kl. 21:56:01 »
Citat från: 2x4 skrivet  8 mars 2010 kl. 20:35:07
För lite personal o för mycket o göra?
Han sa ju att maskinen va som den skulle, när den inte gick bra.
Typisk okunskap eller brist på förståelse, tänk om det inte varit ett skitfel utan att maskinen hade haft ett svårupptäckt fel, inte så rolig att ha en maskin som går dåligt bara för att återförsälgaren inte tycker att det är något fel. du hadde ju bara tur nu.
Håller nog inte riktigt med dig där, men givetvis ska allt fungera till 100% så gott det går även om det är mycket att göra och stressigt plus lite personal. Men som någon tidigare nämnde så kan alla göra fel/glömma.
Men att han inte kände att maskinen inte gick som den bör försvara jag han inte för. Det är faktiskt lite dåligt. Men och andra sidan hade han all respekt för mitt tycke att den inte gick bra.

Och hade maskinen gått lika illa efter helgen så hade jag åkt tillbaka med den, det kom vi överens om.
Jag kan väll medge att jag hade tur att det var ett så simpelt fel, sparar ju några resor i tid till ÅF och att hjuligen skulle stå kanske 2 veckor till på verkstad.
 ()p
Anmäl till moderator   Loggat
:rtfm: ()p

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 3 [4] 5  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Stort Haveri?
 


Online just nu.

582 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 613. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info