plast. drivaxel. diff. läckande kylarslang. oljelampa lyser.elfel. säkert mer men det är det jag kommer på nu.maskinen e så gott som ny
Citat från: atvrules skrivet 7 december 2009 kl. 15:07:02plast. drivaxel. diff. läckande kylarslang. oljelampa lyser.elfel. säkert mer men det är det jag kommer på nu.maskinen e så gott som nyPratar vi om en 450 nu eller en 700..... det är liiiiiite skillnad :
Citat från: Onlyhenke skrivet 7 december 2009 kl. 15:23:22Citat från: atvrules skrivet 7 december 2009 kl. 15:07:02plast. drivaxel. diff. läckande kylarslang. oljelampa lyser.elfel. säkert mer men det är det jag kommer på nu.maskinen e så gott som nyPratar vi om en 450 nu eller en 700..... det är liiiiiite skillnad :inte för mig, samma märke
http://www.atvmag.se/filer/atv3-06_18-29.pdfSvartflaggMen det är nog en bra maskin om man ska köra väg
Citat från: atvrules skrivet 7 december 2009 kl. 15:28:48Citat från: Onlyhenke skrivet 7 december 2009 kl. 15:23:22Citat från: atvrules skrivet 7 december 2009 kl. 15:07:02plast. drivaxel. diff. läckande kylarslang. oljelampa lyser.elfel. säkert mer men det är det jag kommer på nu.maskinen e så gott som nyPratar vi om en 450 nu eller en 700..... det är liiiiiite skillnad :inte för mig, samma märke Ok så alla "suuuzooooki, kawiar, Bombier/Brrrrr-BurP", mm funkar att köra efter MX banor och göra långa hopp utan att gå sönder Tillåt mig dö av Har faktiskt en Brrr-Burp i familjen och jag lovar att den håller inte om jag skulle köra på samma sätt som med min quad. Men den är en jävel på att dra fram timmer och ploga med.Annars håller jag med Ennon att den(DINLI 450 QUAD) är lagom på det mesta och funkar till det mesta och att man törs ut på mx banor och göra lagoma hopp. bara du har rätt inställda dämpare. Du törs hoppa längre ju bättre dämpare du har. Jag har faktiskt Predatordämpare fram på min och det är kanske därför jag törs göra en del utmanande hopp Och jag har för mig att Ennon hade kvar sin oljedämpare på sin och då förstår jag att man landar på nosen (noll i returdämpning) men efter jag bytte till en med returdämpning så slutade man landa på noden vid hoppning Effekten är mer än lagom däremot Nog om detta, men var inte rädd att anv en dinli utanför vägen då det är där man blir glad av att köra dinli./Henke
mera det där med kvalitet jag syfta på
Nu får ni väll ändå ta å ge er! håll er till ämnet!Och disskutera kvailten på Dinli i en annan tråd men inte här! "ingen nämnd, ingen glömd"
Annars håller jag med Ennon att den(DINLI 450 QUAD) är lagom på det mesta och funkar till det mesta och att man törs ut på mx banor och göra lagoma hopp. bara du har rätt inställda dämpare. Du törs hoppa längre ju bättre dämpare du har. Jag har faktiskt Predatordämpare fram på min och det är kanske därför jag törs göra en del utmanande hopp Och jag har för mig att Ennon hade kvar sin oljedämpare på sin och då förstår jag att man landar på nosen (noll i returdämpning) men efter jag bytte till en med returdämpning så slutade man landa på noden vid hoppning Effekten är mer än lagom däremot Nog om detta, men var inte rädd att anv en dinli utanför vägen då det är där man blir glad av att köra dinli./Henke
Citat från: Onlyhenke skrivet 7 december 2009 kl. 15:57:44Annars håller jag med Ennon att den(DINLI 450 QUAD) är lagom på det mesta och funkar till det mesta och att man törs ut på mx banor och göra lagoma hopp. bara du har rätt inställda dämpare. Du törs hoppa längre ju bättre dämpare du har. Jag har faktiskt Predatordämpare fram på min och det är kanske därför jag törs göra en del utmanande hopp Och jag har för mig att Ennon hade kvar sin oljedämpare på sin och då förstår jag att man landar på nosen (noll i returdämpning) men efter jag bytte till en med returdämpning så slutade man landa på noden vid hoppning Effekten är mer än lagom däremot Nog om detta, men var inte rädd att anv en dinli utanför vägen då det är där man blir glad av att köra dinli./HenkeE du go eller? Hur f.. läser du karl? Tror väl för hel.... inte att jag köper begagnade oljedämpare för 13200:- Har nog aldrig hört talas märket predator men det kan hända att dom gör bättre dämpare än Öhlins för dom funkade i alla fall inte tillfredställande på min dinlin fast dom var optimerade av stötdämpar verkstad tack för mig!