Kör man som en kärring så håller allt Allt går ju att köra sönder i molekyler om man vill det å i a fall som vi åker så e de då förvånandsvärt att DINLI inte går av,då de flesta tycker att de e en så dålig maskin Nä skippa nu snacket pojkar å gilla läget att DINLI är en maskin somhåller betydligt bättre både i kvalite å comfort än vad ni vill ha sagt Att den inte e bra som crossmaskin beror ju på vikt å dämpare å inte på att den inte pallar med det.Vi åker ju enduroslinga tillsammans med olika märkesmaskiner å där e de då så att de e chauffören som styr å inte märket till syvende å sist
Har kört min LTZ 400 i 1½ år å det ända jag fixat är Service å lufttryck..
Jo det är därför man ser massa dinlis på tävlingar Kom till insikt nån gång å inse att de e skillnad på maskiner å maskiner!! Dinli måhända funkar osv, men du kan faktist inte jämföra dom me t.e.x en suzuki, yamaha, ktm, honda, kawa. Va du än säjjer så E de faktiskt så
Citat från: micke-skoog-valkola skrivet 7 december 2009 kl. 11:01:15Jo det är därför man ser massa dinlis på tävlingar Kom till insikt nån gång å inse att de e skillnad på maskiner å maskiner!! Dinli måhända funkar osv, men du kan faktist inte jämföra dom me t.e.x en suzuki, yamaha, ktm, honda, kawa. Va du än säjjer så E de faktiskt så Dags för dig att läsa denna artikel tycker jag.http://www.atv-quad.se/scripts/nyhetsarkiv_atv.php?artikel_id=11128
Hmmmmmmm. Ja det var det jag menade: "(och den känns bättre än ny (beror ju på att jag åtgärdat brister på en nytillverkad maskin, dämpare, smörjnipplar och en liten höjning bak) "Jag kan väl tillägga att som alltid så får man det man betalar för... Går inte å blunda för det Så är det bara!!!!!!!
Låt Grabben bestämma själv !!!! Det finns köpare av SKODA oxå !!!!
om ni undrar varför jag kallar dinli för dinkitoy så är det för att polarn kör en och det bara sprutar saker kring den när vi kör