Dom är under rekonstruktion!
Vem är under rekonstruktion? Dinli, återförsäljaren eller Dealy som är generalimportör?
TjenisJag har också en 700i Centhor -14, nyköpt. Den har inte ens gått sina 10 timmar ännu (första servicen).Jag har inte märkt något startproblem, den startar faktiskt jättesnällt och precis efter start så går den lite ojämnt de första sekunderna, sedan lägger den sig på en jämn fin tomgång... antar att det är normalt...Dock har jag märkt att när jag backar ut ur boden och skall lägga ur R och via N till H, så har den lite svårt att "släppa" R, man får liksom försöka "jucka" lite och inte ens det hjälper...Men detta är då den är kall, efter bara nån minut fungerar allt som det ska! Men om jag skall "få ur" R-växeln när den är kall, så måste jag då stäng av maskinen och jucka ur R till N och sen starta igen... Så det verkar nästan som om nåt ligger på och drar lite, typ som om man hade en koppling och inte drar in den tillräckligt när man försöker växla, så den ligger på o drar lite, så känns det precis i början, känner nån igen detta? Går det göra nåt åt det, eller bara vänta tills den blir "varm"? (Skall ta upp detta på 10-timmars servicen). Förresten, kom just på, det kanske har med varvtalet att göra, i början när den är kall har den ju lite högre varvtal, vilket är normalt tror jag... men då kan man inte göra så mkt åt saken, gissar jag, eller?