Ja de hela är ju en aning förvirrande. Jag köpte min maskin hos tommy och har en kompis som kört dinli som oxå hade med Tommy att göra. Tommy är enligt mig en förbannat trevlig kille som verkar väldigt hjälpsam..Jag tror ingen ÅF är direkt villig att ta på sig ett jobb som dom inte får betalt för när dom själva inte sålt maskinen som ny, och de är nog där skon klämmer även i detta fall. Har du mailat Motorbiten och hört med dom om det här? Dom kanske är mer på hugget med tanke på att dom sålt maskinen från första början, lika bra å höra runt lite nu när Tommy sagt sitt.
Ifall någon generalagent eller Tommys motor läser denna tråd; Funderar på att handla 4 hjuligt. Kommer INTE köpa Dinli, och framför allt inte av Tommys Motor! 1 presumtiv kund förlorad, bra jobbat!(Helt sjukt hur de kan svina såhär mot dig! Tommy borde säga "-Självklart ringer jag ett par samtal och kollar upp det här, så hörs vi slutet av veckan och får detta problem ur världen")