Jag anser att detta fäste är rena skämtet. Har ännu inte kommit så mycket snö så att det är någon idé att ploga här i Gävle, men det blir intressant att se om det håller alls när man börjar trycka på lite snölass. Jag vet att Cycle Countrys plogfäste fungerar utmärkt till plogen så jag kommer nog att köpa ett sådant istället. Detta fäste skulle man skicka tillbaka till ATV Sweden och kräva en del av pengarna tillbaka.Jag måste slå in den gröna delen mellan de röda. Det går inte lätt direkt. Sedan har jag bytt ut bultarna som går igenom. De bultar som följde med hade ju precis samma diameter som hålet. Helt idiotiskt.
Jag förstår inte problemet! Har samma plog och fäste som er och det var inte så stora problem att få dit det! hade ju inte skadat med en monterings anvisning men va fan efter lite hamrande så satt skiten på plats! funkar kanon nu!
Du har så rätt! Borde ju kunna förvänta sig att gjejorna ska funka problemfritt när skiten kostar några tusen! men har man väl fått dit dom så funkar det faktiskt!
Citat från: "Spiricom"Jag anser att detta fäste är rena skämtet. Har ännu inte kommit så mycket snö så att det är någon idé att ploga här i Gävle, men det blir intressant att se om det håller alls när man börjar trycka på lite snölass. Jag vet att Cycle Countrys plogfäste fungerar utmärkt till plogen så jag kommer nog att köpa ett sådant istället. Detta fäste skulle man skicka tillbaka till ATV Sweden och kräva en del av pengarna tillbaka.Jag måste slå in den gröna delen mellan de röda. Det går inte lätt direkt. Sedan har jag bytt ut bultarna som går igenom. De bultar som följde med hade ju precis samma diameter som hålet. Helt idiotiskt.Var hittar man det fästet? Och vad kostar det?Hade funderingar på att be någon svetsa ihop ett fäste åt mig. För det är löjligt osmidigt att koppla av och på plogen som det är nu.