ATV Swedens plogar är kopior på Warns eller om det var CycleCountry och tillverkade i Polen. Lite "meckigare" all montera samt lite kärvare i bladvinklingen tex.Ytbehandlingen är inte heller av samma kvalitet som orginalen... Kan vara bra att veta!
Jag kan lova att det är ett rent helvete att montera. Har legat under hjulingen i ett par timmar och jävlats med plogfästet. Drar man fast det ordentligt så det sitter stadigt. Då får man inte dit plogen, och släpper man upp det så passar plogen, men då sitter ju fanstyget löst. Skall till ÅF imorrn och leva om. Det där fästet kan dom stoppa upp någonstans. Var det en kopia av Warn eller Cyclecountry så kanske deras fästen passar med plogen. Isf får dom då ta hem ett sånt.
Så är mitt fäste med! var helt säker på att jag gjort något katastrofalt fel när plog-aset inte ville gå i.
Har du fått till ditt nu? Jag tänkte om det ens är någon idé att fortsätta jävlas.
Det blir ju intressant att se om fästet håller sig på plats i vinter. Kan tänka mig att det hoppar ur läge om man plogar in i en kansten tex. Jag tänker inte acceptera detta då jag ändå betalade 5000:- för det.
Ska köpa plog imorgon, blir ju nästan lite rädd för att montera den om det ska vara så knivigt. Ingen som har bilder på det? eller beskrivning?