Sekunden innan plÃ¥tsatsen invigdes blev den förevigad:(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)...avslutade sedan dagen med att backa ut ut släpen och dÃ¥ knakade nÃ¥got men när jag stannade tystnade det... och när jag fortsatte backa sÃ¥ började det knaka igen.Märkligt ju.Bad en kompis kolla under för att se vad som knakade, men han sÃ¥g inget sÃ¥ jag körde ned för rampen och det fick knaka bäst fan det ville.DÃ¥ kom min hjälm fram.En fd crosshjälm med hakskydd och skärm, mm...Nu är den krossad, av tremillimeters stÃ¥lplÃ¥t.
Dessa tycker jag ser riktigt bra ut, är ju invikta för att bromsen ska gå fri men ändå skydda damasken.
SNYGGT!!!Har du gjort den själv?
sjukt snygg hasplåt, gillar att det inte är nå hål i den.. hur har du fått fast den?bästa modifieringen på min grizzly var när ja skruvade lös originaldäcken, nu åker man ju med 2wd där man ankrade med 4wd förut.... mvh markushar du yammas variatorkitt? kan bara rekomendera det..
Ett tips hydro är att göra ett hål under fotbroms pedalen för annars fastnar det snö och is och annan skit under den och då kan man inte använda den.Så här ser min bukaluminium ut.Två delad för enklare tillverkning.