Snacka med klotis!
har gömt mig i garaget ett tag....nu har fler hojar o mecka med men förhoppningsvis är inte alla paj samtidigt...så man får se dagsljuset... o dina ventiler kollar du hur enkelt som helst spectorbass.....töm hojen på olja o håll fullt i 10 min håller hojen är allt OK..... 8O skojaaaaa bara..... 8O
Citat från: "klotsvenne"har gömt mig i garaget ett tag....nu har fler hojar o mecka med men förhoppningsvis är inte alla paj samtidigt...så man får se dagsljuset... o dina ventiler kollar du hur enkelt som helst spectorbass.....töm hojen på olja o håll fullt i 10 min håller hojen är allt OK..... 8O skojaaaaa bara..... 8OÄh, jag lyfter av toppen och mäter med tumstocken. Kan väl inte vara så kinkigt ? Nån centimeter hit eller dit spelar ju ingen roll.Ska bli trevligt att se hojarna. LTR ? YFZ ?
Citat från: "spectorbass"Citat från: "klotsvenne"har gömt mig i garaget ett tag....nu har fler hojar o mecka med men förhoppningsvis är inte alla paj samtidigt...så man får se dagsljuset... o dina ventiler kollar du hur enkelt som helst spectorbass.....töm hojen på olja o håll fullt i 10 min håller hojen är allt OK..... 8O skojaaaaa bara..... 8OÄh, jag lyfter av toppen och mäter med tumstocken. Kan väl inte vara så kinkigt ? Nån centimeter hit eller dit spelar ju ingen roll.Ska bli trevligt att se hojarna. LTR ? YFZ ?Du ska inte använda tummstocken att mäta med tokspett, skalan är aldeles för oprecis.Använd den att skjuta under mellan kam å ventil går den in med lite lätt sugpassning är spelet bra...Ursäkta moderator att jag körde lite off topic men jag kunde inte låta bli..
skramlaha....
reserv....ltz n får vara backup...