Startrelä som spökar eller dålig ström i batteriet!Har du kräm i batteriet så kan du tjuva igång den genom att bygla dom kraftiga kablarna (tills den startat) på startreläet :wink: Vet inte vilken årsmodell du han men 05- början på 06- sitter det framför batteriet och slutet på 06- till 07- under sadlen (under tratten till luftburken)Besök din åf för nytt startrelä!//Nonne
Men jag har ju en -07 och den har nån typ av dosa framför batteriet. Hmmm...konstigt borde ju vara startreläet som sitter där.
Citat från: "Dany"Men jag har ju en -07 och den har nån typ av dosa framför batteriet. Hmmm...konstigt borde ju vara startreläet som sitter där.Läs inlägget igen! :wink: //Nonne
Citat från: "gatquadpunktse"Citat från: "Dany"Men jag har ju en -07 och den har nån typ av dosa framför batteriet. Hmmm...konstigt borde ju vara startreläet som sitter där.Läs inlägget igen! :wink: //NonneJo precis. Som du skriver så fattar jag det som om en- 07 ska ha sitt startrelä under sadeln men på min -07 sitter det nån typ av fyrkantig dosa framför batteriet. Alltså samma ställe som en -05 eller -06 har sitt. Är inte detta lite mysko? Borde jag inte ha mitt under sadeln...?
Ok.....tackar. Är inte så insatt i teknikens värld :oops: