Japp. Man gör ett hål (med världens sämsta verktyg som dom skickar med) i plaststruten som går mellan luftburken och förgasaren. Sedan byter man ut dräneringsskruven som sitter på förgasaren till en nippel, sen en slang mellan DJ och nippeln.Kan fixa några bilder lite senare om du vill.
Om man inte har kvar plasttruten utan ett skum filter var gör man då följande ingrepp Vilken modell är det som gäller till dinli ??
Citat från: "pange"Om man inte har kvar plasttruten utan ett skum filter var gör man då följande ingrepp Vilken modell är det som gäller till dinli ??Som Lazze skrev är ett sätt. Man kan också göra på ett enligt handboken väldigt seriöst/profitionellt sätt, nämligen att man borrar ett hål i själva förgasaren för att skruva fast DJ i. Lättaste är att göra som Lazze skrev.
Och det är det som dom visar med bild på sin hemsida va?
När det gäller Dial a Jet, blir det någon skillnad på resultatet om man monterar direkt på förgasaren eller på slangen mellan filter och förgasaren?Jag undrar hur det fungerar på min ombestyckade Adly med öppet filter?Det kanske vore något att testa.