vet ju inte om man kan få upp dinlin på bakhjulet genom att bara ge den lite gas och fortfarande sitta kvar normalt=) har inte testat att göra såhär men effekten borde ju räcka till tycker man=)?? förslag på vilken växel man ska ha i, sitta så långt bak på sadeln som möjligt? rycka upp den? hehe;)
Lite off topic men..Såg dig bojan(tror jag)när jag va uppe i lycksele när du åkte på isen där..kan säga att det va du som fick mig å köpa fyrhjuling:) Blev helt frälst när du drog förbi allt som fanns att köra om!
du är riktigt grym på att köra måste jag säga:D hållt på länge?
Citat från: "bojan"Lite off topic men..Såg dig bojan(tror jag)när jag va uppe i lycksele när du åkte på isen där..kan säga att det va du som fick mig å köpa fyrhjuling:) Blev helt frälst när du drog förbi allt som fanns att köra om! jo de va jag som körde skoj att du såg de! om du ska upp fler gånger till Lycksele i vinter så säg till så får du gärna prova raptorn på isen. körde du nån bil på banan?
Citat från: "pirre7"Citat från: "bojan"Lite off topic men..Såg dig bojan(tror jag)när jag va uppe i lycksele när du åkte på isen där..kan säga att det va du som fick mig å köpa fyrhjuling:) Blev helt frälst när du drog förbi allt som fanns att köra om! jo de va jag som körde skoj att du såg de! om du ska upp fler gånger till Lycksele i vinter så säg till så får du gärna prova raptorn på isen. körde du nån bil på banan?Nej ska tyvärr inte till lycksele nåt,dock ska jag till Umnäs under påsk:)Nej körde ingen bil,åkte skoter ut till isbanan så va vi där å kollade ett tag..Hur hade du dubben fördelat på dina däck?
va e bäst när man ska stegra. tum eller rullgas?