är det lätt att köra bakhjul med en 200cc. har aldrig prövat...
Jag kommer bara upp på bakan på 2:an, Lite power lift på 3:an med det är allt. 1:an vill jag inte ens pröva...
Hellre ett kort och roligt liv än ett långt och tråkigt!Jag hade ett riktigt youtube moment igår! skulle köra på bakhjulen och ta vänster handen i gruset bakom bågen (sittande såklart) men en liten rolig detalj jag missat, när jag skruvade ihop raptorn så hamnade gasvajern fel nånstans, så när man vrider styret fullt åt höger så gasar den en hel del För att klara hålla mig kvar med handen i gruset fick ja ju självklart vrida styret fullt åt höger, WROOOM så stegra jag upp och ramlade av, fyrhjulingen for iväg med ganska mycket gas på bågen och bakdäcken och vältade i sidlet tillslut, knäckte vänster bakskärm Tur man kör yamaha! bara å bända tillbaka den så ser den ut som ny!
mjodå har funderat lite på en sån men jag skulle tro den blir en hel del ivägen och kanske aldrig använd, kör lite baklänges, till framlänges, kör sittande på bågen fram etc, den där tråden kommer ju va lindad som ett hundkoppel runt en lyktstople på styret