hur e era när ni kör ja har ställt ner nålen ett hack å när ja har full gas å sen drar ner te halv så bromsas den typ som när dne inte fån nån bensin lr va man ska säga kan de vara någe me att den får mer bensin än luft eftersom ja drog ner nålen 1 hack nu?? lr ja brickan på nålen så dne kommer högre upp böt förut te ett 110munstycke men de bludra bara så böt tebax å den småbludrar nu me..väldigt tacksam för svar
Citat från: "V-master"hur e era när ni kör ja har ställt ner nålen ett hack å när ja har full gas å sen drar ner te halv så bromsas den typ som när dne inte fån nån bensin lr va man ska säga kan de vara någe me att den får mer bensin än luft eftersom ja drog ner nålen 1 hack nu?? lr ja brickan på nålen så dne kommer högre upp böt förut te ett 110munstycke men de bludra bara så böt tebax å den småbludrar nu me..väldigt tacksam för svarLugna ner dig lite vettja... fattar noll vad du menar.
Citat från: "Hulken"Citat från: "V-master"hur e era när ni kör ja har ställt ner nålen ett hack å när ja har full gas å sen drar ner te halv så bromsas den typ som när dne inte fån nån bensin lr va man ska säga kan de vara någe me att den får mer bensin än luft eftersom ja drog ner nålen 1 hack nu?? lr ja brickan på nålen så dne kommer högre upp böt förut te ett 110munstycke men de bludra bara så böt tebax å den småbludrar nu me..väldigt tacksam för svarLugna ner dig lite vettja... fattar noll vad du menar.hehe har lite problem me just detta å föklara saker min dyslexi som knövlar då hehe de som händre e att när ja ligger å kör å sen drar på fullt sen ska lugna ner mig å dra ner te hälften så e de som om den e sur så då släpper man gasen helt å sen gasar hälften så funkar de så antagligen e det att den får för lite luft lr någe sånt men hur ändrar man luftmängden???
hm vet ej om de e ja som e seg lr någe vilken av skruvarna e de e det den lilla tunna som sitter under som e ganska svår att komma åt lr e de den andra som sitter under tomgångsskruven typ just ovanför avgasröret??skruvade på den jätte tunna som e riktad ner skruvade ut den 1 varv vart inte nån skillnad förutom ja kunde leka på 3:an men de vart fortfarande sådär på full gas sen går man ner te halv så känns de som den ska dö att bensinen e slut :Så då har ja bara flyttat ner nålen ett hack men gick iaf att leka ganska bra me den var nere på en grusparkering å lekte av mig hehe man såg inge på parkeringen kunde maxvarav på 2:an om ja ville lr ja nästan den började småbudra ist för att varva ur 10 mil har pärlan gått nu
Citat från: "V-master"hm vet ej om de e ja som e seg lr någe vilken av skruvarna e de e det den lilla tunna som sitter under som e ganska svår att komma åt lr e de den andra som sitter under tomgångsskruven typ just ovanför avgasröret??skruvade på den jätte tunna som e riktad ner skruvade ut den 1 varv vart inte nån skillnad förutom ja kunde leka på 3:an men de vart fortfarande sådär på full gas sen går man ner te halv så känns de som den ska dö att bensinen e slut :Så då har ja bara flyttat ner nålen ett hack men gick iaf att leka ganska bra me den var nere på en grusparkering å lekte av mig hehe man såg inge på parkeringen kunde maxvarav på 2:an om ja ville lr ja nästan den började småbudra ist för att varva ur 10 mil har pärlan gått nu som jag skrev tidigare den som sitter under.. jo den är väldigt jobbig att komma åt:) den under tomgången? den som sitter vid sidan av flottörshuset? ska du inte röra den ska vara skruvad in i botten som den är.
Citat från: "mac"Citat från: "V-master"hm vet ej om de e ja som e seg lr någe vilken av skruvarna e de e det den lilla tunna som sitter under som e ganska svår att komma åt lr e de den andra som sitter under tomgångsskruven typ just ovanför avgasröret??skruvade på den jätte tunna som e riktad ner skruvade ut den 1 varv vart inte nån skillnad förutom ja kunde leka på 3:an men de vart fortfarande sådär på full gas sen går man ner te halv så känns de som den ska dö att bensinen e slut :Så då har ja bara flyttat ner nålen ett hack men gick iaf att leka ganska bra me den var nere på en grusparkering å lekte av mig hehe man såg inge på parkeringen kunde maxvarav på 2:an om ja ville lr ja nästan den började småbudra ist för att varva ur 10 mil har pärlan gått nu som jag skrev tidigare den som sitter under.. jo den är väldigt jobbig att komma åt:) den under tomgången? den som sitter vid sidan av flottörshuset? ska du inte röra den ska vara skruvad in i botten som den är.som ja ja har satt ner ålen 1 hack hur många varv ska man skruva ut den då har skruvat ut den nu 1 varav men den e fortfarande så :S