Har du soppa på då?Jag körde soppa tort så var det precis så.Testa att blåsa i slangen som kommer från tanken.
Är nog flotören som hängt sig.Testa att knacka på flotörhuset.Funkar inte det så fur du montera av förgasaren vända på den och kolla i flotörhuset om den hängt
Sådär nu har man åkt fem mil idag, lite små justeringar med givaren till hastighetsmätaren, (visa helt tokigt) men vart kanon efter det. å sen fixa jag till kedjespännaren oxå, var glapp å tog i hasplåten till svingen.
CiteraSådär nu har man åkt fem mil idag, lite små justeringar med givaren till hastighetsmätaren, (visa helt tokigt) men vart kanon efter det. å sen fixa jag till kedjespännaren oxå, var glapp å tog i hasplåten till svingen.Hur justerade du givaren? min visar för mycket hur ska man skruva då?
Citat från: "antedrutt"Sådär nu har man åkt fem mil idag, lite små justeringar med givaren till hastighetsmätaren, (visa helt tokigt) men vart kanon efter det. å sen fixa jag till kedjespännaren oxå, var glapp å tog i hasplåten till svingen.Har samma problem! Mackan hade gjort en finulig lösning på detta som jag tänkte ta efter. tycker hela den konstruktionen verkar så sladdrig, alldeles mjuk i sidled! Funderar på att skära ut en ny arm på jobbet och byta ut hjulet och ev svetsa ett helt nytt fäste för den!Har också sjukt våbblande däck, stuttsar och far överhelevägen =( Tycker dom är sjukt svåra att prata med på minibike, verkligen inge service mind alls sedan så får jag säga -VA hela tiden för jag begriper ju inte va dom säger =). Dom ville efter många om och män att jag skulle skicka ner däcken till dom, men då får man väll alldrig tillbaka dom! Vill inte ha dom där skit däcken!!! Antar att det är samma skit då man får tillbaka dom... //Daniel