Citat från: "V-master"Citat från: "kadettc"Tryck in kanten lite på däcket å klena lite såpa eller diskmedel å pumpa i 1,5kg det gör nog susen funkade för mig. det bästa ä om du kan få tag i sånt klen som de andvänder hos däck krängarn.okej för ja har haft såpa sen tryckte ja i 2 kg men e fortfarande så här så får köra me 1,5 men de går väl de me e iaf en kul maskin rekomenderar ja varmt iafHar du pillat nå med förgasaren eller väntar du med det?
Citat från: "kadettc"Tryck in kanten lite på däcket å klena lite såpa eller diskmedel å pumpa i 1,5kg det gör nog susen funkade för mig. det bästa ä om du kan få tag i sånt klen som de andvänder hos däck krängarn.okej för ja har haft såpa sen tryckte ja i 2 kg men e fortfarande så här så får köra me 1,5 men de går väl de me e iaf en kul maskin rekomenderar ja varmt iaf
Tryck in kanten lite på däcket å klena lite såpa eller diskmedel å pumpa i 1,5kg det gör nog susen funkade för mig. det bästa ä om du kan få tag i sånt klen som de andvänder hos däck krängarn.
Testa också om den går bättre med det systemet på.Hade ni inget glapp i spindellederna?
Har precis vart ute och åkt lite på Bad Boyen med en kompis på en Dinli 450. Känns ju som en ren moppe mot den . Framdäcken är ju helt livsfarliga, hoppar och far som bara den. Balanserade idag på jobbet och både fälgen och däcken är ju ovala.... någon mer som har samma problem? Sen är min hjulinställning åt helv..... nån som har dom rätta måtten?
Mina fälgar är också skeva.Blev det bättre efter balansering?Han jag var hos sa att det kunde man skita i då däcken var som ägg.
Om jag hade haft en sådan firma som sålde dessa maskiner så hade jag nog erbjudit alla att köpa nya däck till inköpspris eller något.Alternativt att bjuda på nya däck som är säkra.Risken finns ju att man får lika däck igen om man reklamerar.Dom är väl rädda om sina kunder får man hoppas Skulle jag vara i alla fall :!: