finns de ingen som kan ge ut deras reggnr så man kan kolla uppförsäkringar??
är det någon som har problem med tanklampan min och brorsans lyser hela tiden
idag när jag var ute å skulle åka så dog den när jag skulle gasa,lät som den fick för lite bensin..ska jag justera trottelnålen då lr vad den heter?
är väl den där jävla besinkranen både jag och brorsan har haft problem med den kopplade förbi så försvann problemen
Citat från: "pirre7"idag när jag var ute å skulle åka så dog den när jag skulle gasa,lät som den fick för lite bensin..ska jag justera trottelnålen då lr vad den heter?dog? är den fortfarande död att den inte startar eller?
Citat från: "mac"Citat från: "pirre7"idag när jag var ute å skulle åka så dog den när jag skulle gasa,lät som den fick för lite bensin..ska jag justera trottelnålen då lr vad den heter?dog? är den fortfarande död att den inte startar eller?jaså vart bor du då??en smc 300 får ja betala 2200kr för i halvförsäkring denna lär väl vara billigare lr??
Citat från: "V-master"Citat från: "mac"Citat från: "pirre7"idag när jag var ute å skulle åka så dog den när jag skulle gasa,lät som den fick för lite bensin..ska jag justera trottelnålen då lr vad den heter?dog? är den fortfarande död att den inte startar eller?jaså vart bor du då??en smc 300 får ja betala 2200kr för i halvförsäkring denna lär väl vara billigare lr??v-rås trakterna..jo men då borde du hamna på samma pris som jag tycker man..
Citat från: "mac"Citat från: "V-master"Citat från: "mac"Citat från: "pirre7"idag när jag var ute å skulle åka så dog den när jag skulle gasa,lät som den fick för lite bensin..ska jag justera trottelnålen då lr vad den heter?dog? är den fortfarande död att den inte startar eller?jaså vart bor du då??en smc 300 får ja betala 2200kr för i halvförsäkring denna lär väl vara billigare lr??v-rås trakterna..jo men då borde du hamna på samma pris som jag tycker man..aha okej ska köpa min i västerås av power on atv de verkar vara skitbra där men e det mycket fel på dem där verkar som att de knövlar lite nu :S men de där att de sätter stopp i tanken låter exakt samma som som på dirtbike..på dem måste man spola rent å blåsa ur me bensin innan man börjar använda eftersom de finns plastrester i tanken som hamnar i kranen å sätter stopp