Vem säger att den går för snålt, inte jag iallafall! Orginal 22,5 samt 130..Vi har bestyckat ett antal Ltz, vi vet.
Citat från: "skalleper"Har ett helsystem av kryger "vet ej hur det stavas" öppet filter och kör med 30 lågfart 160 högfart munstycken och utan lock till luftburken.Men jag tycker det att konstigt att hela kröken glöder runt hela cylindern bara efter ca 5min, Är detta normalt ?? Vet att jag har bestyckat upp den lite för mycket men kan det vara därför? När jag köpte den så märkte jag inte att den blev röd. men då gick den med orginal bestyckningen+ helsystem och luftfilter +locket till luftburken kvarDen gick inte på låg gas , den bara bölade och gick som en kratta..Ska bestycka om den i helgen till 37,5 lågfart och 150 högNågon som vet lite mer kanske kan ge mig några tipps.Tacksam för alla tipps!!Prova 150 samt 27,5 hjälper inte det köp ett fatboy4
Har ett helsystem av kryger "vet ej hur det stavas" öppet filter och kör med 30 lågfart 160 högfart munstycken och utan lock till luftburken.Men jag tycker det att konstigt att hela kröken glöder runt hela cylindern bara efter ca 5min, Är detta normalt ?? Vet att jag har bestyckat upp den lite för mycket men kan det vara därför? När jag köpte den så märkte jag inte att den blev röd. men då gick den med orginal bestyckningen+ helsystem och luftfilter +locket till luftburken kvarDen gick inte på låg gas , den bara bölade och gick som en kratta..Ska bestycka om den i helgen till 37,5 lågfart och 150 högNågon som vet lite mer kanske kan ge mig några tipps.Tacksam för alla tipps!!