Absolut! För 72900:- SKA allt fungera.Nästa maskin blir garanterat ingen mer fyrhjuling i alla fall.Skaffade ju A-kort 2009, så då får det återigen bli en stor KTM 990 (Hade iofs "bara en KTM 950 Adv förut).Den här (om dom får ordning på den), får frugan ta över i sådana fall.Garanterat något jäkla skitfel på maskinen som gör så att den blir så här.Har filmat vid ett antal tillfällen hur maskinen har ryckt och hur den beter sig.Visat detta för dom som jag lämnade in maskinen till.Nästa steg blir att visa dom för ATV Sweden.Hjälper inte detta så lägger jag ut dessa för allmänheten också!Börjar ledsna rejält. Dom 25mil som jag har kört med maskin har bara varit oroliga mil, har blivit hämtad bil med kärra ett par ggr.Maskinen dog senast igår kväll mitt i mörkret på en grusväg. Fick dock igång den så jag kom hem. Dock så dog maskinen strax utanför mitt hus igen(som tur var). Så det var bara att rulla in den i garaget.Väl där inne i garaget så upptäcktes det att det fanns det flera liter bensin kvar i tanken! Men hällde i 5l 95 oktan i dag, och maskinen har gått med varierat resultat.Ska bli kul och se vad dom kommer fram till den här gången vad som är felet med maskinen (skyllde på bränslet sist).
Jo, om felkod finns så gör den tydligen så.
Googlade lite snabbt och fick fram Bosch.
Lundberg, hur fungerar din polares 500 camo, några problem ännu?
Haha, dom är ju inte kända för att vara lättväxlade. Min har gått ca 15 mil och växlarna funkar faktiskt lite bättre nu.
CF Motos hemsida säger Delphi.
Kanske denna länk kan vara till hjälp?http://www.stvorkolky.sk/public/files/DOKUMENTY/CFMOTO/76-bosch-efi-error-code-table.pdf