Jag är väldigt nyfiken på några saker, se nedan:1. Vilken ÅF?2. Har du eller ÅF pratat med ATV Sweden om detta fallet?3. Är maskinen servad hos auktoriserad verkstad?4. Har du fått någon motivering av ATV Sweden varför garanti inte gäller?Om svaret på tredje frågan är ja, så kan du väl gå till KO oavsett att du inte köpt den ny, eller gå via en annan åf?Skogsstig, har du något vettigt att tillföra denna tråden? Vet du något som inte står i tråden, t.ex att dreven är smälta?Pelle, har du någon personlig erfarenhet om ATV Sweden? Har inte varit aktiv på riktigt här så länge, tänkte på de du skrev om att ingen lyssnar på dig, har du personlig erfarenhet om den importören!Jag som är nybliven cf ägare är minst lika mån som TS om att garantiärenden ska lösa sig, men vissa verkar ha ett agg mot både cf, och dom som äger en.
1. ÅF`S namn vill jag ej skriva ut här.2. Jag har pratat med ÅF.3. JA4. Svaret jag fick var att den hade gått många mil och att maskinen har gått för tufft i terräng?? Vad har man en atv till annars.Jag är inte missnöjd med CF tvärtom jag tycker den är jättebra. Hade man fått tag i CF så tror jag att det hade gått på garanti men jag vill inte ha min maskin ståendes ett halv år.
Hur långt har den gått ?