ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 800an
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 11  Alla   Gå ned

Författare Ämne: 800an  (läst 21402 gånger)

Utloggad muran

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 285
  • Total likes: 9
  • Kön: Man
  • Atv är kul☺ Medlem i Vetlanda Atv Offroad-mud ratz
    • Visa profil
muran
SV: 800an
« Svar #48 skrivet: 8 februari 2014 kl. 11:19:11 »
Citat från: Pelle_jkpg skrivet  8 februari 2014 kl. 00:07:26
Jag tar åt mig lite av ditt inlägg då jag var inblandad.

Jag har inget emot CF.
Jag bara ifrågasätter.
Tycker ni det är konstigt när någon påstår en maskin för halva priset presterar bättre?

Jag har ALDRIG sagt CF är skit.
Dock har jag påpekat brister vilket jag hade gjort på andra märken också.

För enl. mig är ett forum till för att "okunniga" köpare ska få en så sanningsenlig uppfattning som möjligt.

Och vad blir sanningen om det inte blir ett svar utan folk ska skrika på varandra?

I detta fall var det inte så svårt att skriva vad man jämfört med, men istället valde man att attackera oss som undrade.
(Vilket tyvärr är vanligt)

Jag är skitnöjd med min Odes.
Men den är vad den är. Och det är det som gör att jag älskar den. Det kommer ingen medlem här kunna påverka, så varför ni tar inlägg så personlig tycker jag är fel.

Tror de flesta bara vill ha svar. Inte bråk ()p
Det är just de att man blir ifrågasatt så fort man nämner nått om cf. Sen vill jag gärna att du visar mig var jag skrev att x8an presterar bättre än en renegade.  Tycker det är så jävla tråkigt bara att så fort man skriver nått om cf så ska det jämföras med canam osv Jag ser inte att ni är tex på linhais sida och tjsfsar utan bara här på cfs sida. Snälla snälla låt oss cf ägare vara och ha en bra dag!
Anmäl till moderator   Loggat
Can am outlander xmr 650-14
 terralander 800-14 såld
Cf moto x5-10 såld
Linhai 260-08 såld

Utloggad Persson-

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1979
  • Total likes: 53
    • Visa profil
Persson-
SV: 800an
« Svar #49 skrivet: 8 februari 2014 kl. 12:15:03 »
Till trots så var det jämfört med din kompis renegade i första inlägget / första inläggen så då jämfördes det med canam från kinasidan också :)

Jag kan tänka mig att du har gjort ett rejält uppbyte mot en Cf 500 iaf. :) Bara att gratulera.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: 800an
« Svar #50 skrivet: 8 februari 2014 kl. 14:53:56 »
Citat från: skogsstig skrivet  7 februari 2014 kl. 21:29:59
Jag ville faktiskt inte skapa tjafs. Ville bara veta vad den hade för däck. vilket är a & o när det gäller framkommlighet.

Nej, faktiskt inte.
Däcken har helt klart stor betydelse, men det är inte allt.

Chassie och drivsystem, effekt och koppling/tillslag mm är också av stor betydelse och även tex chassielängd.

En Renegade från -09 är nästan en helt annan maskin än en från -10... beroende på diffen, servon och det rätt höga tillslaget.
Klart bättre än -07 mm, men jag förstår mycket väl att en Renegade kan komma till korta i en jämförelse mot en X8:a i många lägen.

Skall det köras i kraftiga med- och/eller motlut är ett längre chassie en klar fördel, och Renegaden från -09 är mer överstegringsbenägen än andra med samma hjulbas, så den kommer till korta rätt snabbt där.

Blir det sedan tillfällen där smygegenskaperna sätts på prov fallerar den även då och blir "omkörd" av X8:an.

...och kommer man sedan till ett ställe där låst framdiff krävs så... ja, X8:an.


Allt beror liksom även på VAR man jämför och hur man kör.

Skall man paddla i lera eller snö och kanske sand... då är Renegaden svårslagen oavsett årsmodell.
Men nu handlade det ju inte om varken Can-Am eller Renegade här, ville dock bara poängtera att man inte skall tro att Renegaden är bäst på ALLT, ALLTID och att allt sen bara handlar om däck, för så är det inte.

Skall det tjafsas mer nu tro..?
 
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad lemmy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 214
  • Total likes: 0
    • Visa profil
lemmy
SV: 800an
« Svar #51 skrivet: 8 februari 2014 kl. 15:33:07 »
När jag hade x8an så blev jag i frånåkt alla dar i veckan av dom renegade, kawa,outlander mfl som var med och åkte (och då körde jag på 28" zillor).
Idag med höjd Kq och andra däck ser det annorlunda ut (i framkomlighet) ej i hastighet och ax där är den likvärdig x8an.
Vägåkning var mycket behagligt med x8an men någon skogsmaskin är det ej särskilt inte vid lite mera avancerad körning.
Skulle jag endast åkt väg och lite stigar samt leder så kanske jag haft x8an kvar men så är inte fallet.

Lemmy.
Anmäl till moderator   Loggat
Suzuki Kingquad 750 -14
Zilla 28" på Moose fälgar.
Artrax 3.0 vinsch.
Höjd 2"
Logic hand och tumvärmare.
breddad 3" fram och bak.
Biltemas stora box.
Iron baltic 150cm plog.
Sumo tiger 110cc (grabbens).
Loncin 50cc (flickans)
Cf moto Terralander 800 -12 (såld)
Cf moto x7 -10 (såld)

Utloggad skogsstig

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 87
  • Total likes: 1
  • Renegade 1000
    • Visa profil
skogsstig
SV: 800an
« Svar #52 skrivet: 8 februari 2014 kl. 23:42:40 »
Citat från: Hydro skrivet  8 februari 2014 kl. 14:53:56
Nej, faktiskt inte.
Däcken har helt klart stor betydelse, men det är inte allt.

Chassie och drivsystem, effekt och koppling/tillslag mm är också av stor betydelse och även tex chassielängd.

En Renegade från -09 är nästan en helt annan maskin än en från -10... beroende på diffen, servon och det rätt höga tillslaget.
Klart bättre än -07 mm, men jag förstår mycket väl att en Renegade kan komma till korta i en jämförelse mot en X8:a i många lägen.

Skall det köras i kraftiga med- och/eller motlut är ett längre chassie en klar fördel, och Renegaden från -09 är mer överstegringsbenägen än andra med samma hjulbas, så den kommer till korta rätt snabbt där.

Blir det sedan tillfällen där smygegenskaperna sätts på prov fallerar den även då och blir "omkörd" av X8:an.

...och kommer man sedan till ett ställe där låst framdiff krävs så... ja, X8:an.


Allt beror liksom även på VAR man jämför och hur man kör.

Skall man paddla i lera eller snö och kanske sand... då är Renegaden svårslagen oavsett årsmodell.
Men nu handlade det ju inte om varken Can-Am eller Renegade här, ville dock bara poängtera att man inte skall tro att Renegaden är bäst på ALLT, ALLTID och att allt sen bara handlar om däck, för så är det inte.

Skall det tjafsas mer nu tro..?

Nu vart jag förvånad att du (Hydro) var med och skrev. Det är så himla intressant att alltid få ta del av din expertis bland atv. Du har inte funderat på att kanske skaffa jobb inom atv utveckling ? Sök hos brp då kanske du kan hjälpa dom att bli bättre på sina modeller. Du kan tippsa dom att gå bakåt i tiden och byta till en diff med manuell difflåsning. Sen kanske du kan be dom strypa motorerna och kasta på ett par extra kg på vikten. Sen kan du säga att dom ska byta till annan variator med våtkopplingstyp så den blir lite snällare. kanske förlänga chassie på alla modeller så den blir omöjlig att få upp på bakhjulen. Men helt ärligt tror jag inte det finns en enda situation som en x8 klarar som inte en renegade skulle.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad CrozOver

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1987
  • Total likes: 40
  • Kön: Man
  • Honda TRX500FE
    • Visa profil
CrozOver
SV: 800an
« Svar #53 skrivet: 8 februari 2014 kl. 23:46:48 »
Citat från: skogsstig skrivet  8 februari 2014 kl. 23:42:40
Nu vart jag förvånad att du (Hydro) var med och skrev. Det är så himla intressant att alltid få ta del av din expertis bland atv. Du har inte funderat på att kanske skaffa jobb inom atv utveckling ? Sök hos brp då kanske du kan hjälpa dom att bli bättre på sina modeller. Du kan tippsa dom att gå bakåt i tiden och byta till en diff med manuell difflåsning. Sen kanske du kan be dom strypa motorerna och kasta på ett par extra kg på vikten. Sen kan du säga att dom ska byta till annan variator med våtkopplingstyp så den blir lite snällare. kanske förlänga chassie på alla modeller så den blir omöjlig att få upp på bakhjulen. Men helt ärligt tror jag inte det finns en enda situation som en x8 klarar som inte en renegade skulle.

Du skriver att Renegaden är bäst på ALLA punkter, de gör att dina inlägg känns oseriösa.
Självklart finns det saker X8:an gör bättre, den är ju lång, då välter den förmodligen inte lika lätt?

Var inte så himla trångsynt, Hydro har helt rätt.

« Senast ändrad: 9 februari 2014 kl. 00:11:43 av CrozOver »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Wood-doo

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 132
  • Total likes: 0
  • Can-am outlander 1000
    • Visa profil
Wood-doo
SV: 800an
« Svar #54 skrivet: 9 februari 2014 kl. 00:04:08 »
Citat från: skogsstig skrivet  8 februari 2014 kl. 23:42:40
Nu vart jag förvånad att du (Hydro) var med och skrev. Det är så himla intressant att alltid få ta del av din expertis bland atv. Du har inte funderat på att kanske skaffa jobb inom atv utveckling ? Sök hos brp då kanske du kan hjälpa dom att bli bättre på sina modeller. Du kan tippsa dom att gå bakåt i tiden och byta till en diff med manuell difflåsning. Sen kanske du kan be dom strypa motorerna och kasta på ett par extra kg på vikten. Sen kan du säga att dom ska byta till annan variator med våtkopplingstyp så den blir lite snällare. kanske förlänga chassie på alla modeller så den blir omöjlig att få upp på bakhjulen. Men helt ärligt tror jag inte det finns en enda situation som en x8 klarar som inte en renegade skulle.

Haha klockrent!  :P
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Thyrén

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1377
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Vasaloppet nästa
    • Visa profil
Thyrén
SV: 800an
« Svar #55 skrivet: 9 februari 2014 kl. 00:06:45 »
Det händer inte ofta att jag håller med CO, men nu har han HELT rätt.

Jag skulle aldrig någonsin välja en CF före en Renegade jag heller. Men det finns situationer där CF:en har en fördel mot Renegaden, t.ex. när man ska skjutsa, då ÄR CF:en bättre.
Så fördelarna finns, även om dom är få...
Anmäl till moderator   Loggat
Sålda:
*Kawasaki BruteForce 750 -08 med en massa utrustning, en riktig skitmaskin som gjort att ATV åkandet lagts på hyllan...
*Suzuki LTZ 250 -04, bästa maskin jag någonsin kört.

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: 800an
« Svar #56 skrivet: 9 februari 2014 kl. 00:07:50 »
En G2:a är klart bättre än en Renegade från -09, konstigt vore det väl annars.
Men oavsett så skall man hålla sig till fakta och inte tro att bara för att man har en gul maskin med uppköpt brand är den bäst på allt, alltid.
Vill man tro det, så visst.

Vill man tro att automatisk men slö och långsam "låsning" utav framdiff alltid är bäst så får man tro även det.
Men ingen skall påstå att -09:ans framdiff är exemplarisk, den funkar ja... och klart bättre än tex -07:ans... det är smidigt... och det är sällan man verkligen behöver låsning innan kanske, men det finns tillfällen det KRÄVS.
Sen om andra tror annat är det upp till dem.
 
Sen om man gillar tunga maskiner så är Can-am bra, de ökade ju på vikten FEMTIO kilo när 180cc lades på...
 :hmmm:
Jag tog siffror för Outlander 1000, kort version, eftersom jag även vill ge siffror för Grizzlyn.
Grizzlyn väger 270, Outlander 1000 345kg.

Sen att X8:an inte är en maskin jag skulle köpa är ju en annan sak... men detta med att tro att gula maskiner är bäst på allt allt allt, alltid är faktiskt rätt irriterande.
Jag hade Renegede i tre år men tröttnade på pga diff, koppling och vältbenägenheten.
Så för mig passade den inte, och jag räknar med att det är fler med mig som hellre har annat.
2010 blev den dock kraftigt uppdaterad, och G2:an ytterligare några snäpp, men bäst på allt, alltid är den inte.
 
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Wood-doo

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 132
  • Total likes: 0
  • Can-am outlander 1000
    • Visa profil
Wood-doo
SV: 800an
« Svar #57 skrivet: 9 februari 2014 kl. 00:18:04 »
Citat från: Hydro skrivet  9 februari 2014 kl. 00:07:50
En G2:a är klart bättre än en Renegade från -09, konstigt vore det väl annars.
Men oavsett så skall man hålla sig till fakta och inte tro att bara för att man har en gul maskin med uppköpt brand är den bäst på allt, alltid.
Vill man tro det, så visst.

Vill man tro att automatisk men slö och långsam "låsning" utav framdiff alltid är bäst så får man tro även det.
Men ingen skall påstå att -09:ans framdiff är exemplarisk, den funkar ja... och klart bättre än tex -07:ans... det är smidigt... och det är sällan man verkligen behöver låsning innan kanske, men det finns tillfällen det KRÄVS.
Sen om andra tror annat är det upp till dem.
 
Sen om man gillar tunga maskiner så är Can-am bra, de ökade ju på vikten FEMTIO kilo när 180cc lades på...
 :hmmm:
Jag tog siffror för Outlander 1000, kort version, eftersom jag även vill ge siffror för Grizzlyn.
Grizzlyn väger 270, Outlander 1000 345kg.

Sen att X8:an inte är en maskin jag skulle köpa är ju en annan sak... men detta med att tro att gula maskiner är bäst på allt allt allt, alltid är faktiskt rätt irriterande.
Jag hade Renegede i tre år men tröttnade på pga diff, koppling och vältbenägenheten.
Så för mig passade den inte, och jag räknar med att det är fler med mig som hellre har annat.
2010 blev den dock kraftigt uppdaterad, och G2:an ytterligare några snäpp, men bäst på allt, alltid är den inte.
Koppling?
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: 800an
« Svar #58 skrivet: 9 februari 2014 kl. 00:29:43 »
Mellan motors vev och kardanen finns det nån form utav koppling... på flertalet fordon, så även här.
Sen att det här inte är frågan om en koppling uppbyggd utav lameller i en kopplingskorg är ju en annan sak, men fundera så kommer du nog på vad jag menar.
 
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Wood-doo

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 132
  • Total likes: 0
  • Can-am outlander 1000
    • Visa profil
Wood-doo
SV: 800an
« Svar #59 skrivet: 9 februari 2014 kl. 09:59:06 »
Citat från: Hydro skrivet  9 februari 2014 kl. 00:29:43
Mellan motors vev och kardanen finns det nån form utav koppling... på flertalet fordon, så även här.
Sen att det här inte är frågan om en koppling uppbyggd utav lameller i en kopplingskorg är ju en annan sak, men fundera så kommer du nog på vad jag menar.

Men ursäkta då!

Jag undrade vad det var för fel!
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 11  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 800an
 


Online just nu.

551 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 581. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info