Klotsvennes har stått på verkstad i flera månader! VARFÖR står den där? Eller ljuger han som alla andra som talar illa om Dinli
Nej det här är mitt sista inlägg om Dinli pga av att mot argumentationerna är inte konkreta och i svagaste laget.
och när du tidigare tippsade den nästan 2 meter långa mannen som skulle köra grusväg och pendla, att köpa en ltz-400... Det kallar jag ett riktigt kvalificerat skit argument.CiteraOK j...igt svåt för en nybörjare att veta vilken hoj man skall rikta in sig på när märkes fantakier rekomenderar maskiner helt efter eget huvud utan att ta hänsyn till angiven kravspecifikation. jag kommer att åka i väg för att titta på lite olika hojar i morgon. men med min storlek 193 cm och min budget 75 000 så ligger ju dinli onekligen bra till.Om detta forum fortfarande skall vara ett växande och populärt forum tror jag det är viktigt att ta hand om nya medlämmar och inte komma med skrämsel propaganda kring enskilda märken. vissa aktiva skribenter på detta forum tycks mena at alla maskiner under 100 000 kr går fet bort.Det kan väl inte vara så att dessa hojar är så kassa?? Jag kan ju faktiskt få en j....igt schyst MC "för Dinli pengar"sedan ytterligare en fråga, mänga talar med stolthet att deras maskin minsann har rullat 500-600 mil utan problem. Jag hade ne XR 600 som jag körde 3000 mil HEKT utan missöden. Varför förefaller det som om livslängden på en quad och en Mc har en otroligt stor skillnad?
OK j...igt svåt för en nybörjare att veta vilken hoj man skall rikta in sig på när märkes fantakier rekomenderar maskiner helt efter eget huvud utan att ta hänsyn till angiven kravspecifikation. jag kommer att åka i väg för att titta på lite olika hojar i morgon. men med min storlek 193 cm och min budget 75 000 så ligger ju dinli onekligen bra till.Om detta forum fortfarande skall vara ett växande och populärt forum tror jag det är viktigt att ta hand om nya medlämmar och inte komma med skrämsel propaganda kring enskilda märken. vissa aktiva skribenter på detta forum tycks mena at alla maskiner under 100 000 kr går fet bort.Det kan väl inte vara så att dessa hojar är så kassa?? Jag kan ju faktiskt få en j....igt schyst MC "för Dinli pengar"sedan ytterligare en fråga, mänga talar med stolthet att deras maskin minsann har rullat 500-600 mil utan problem. Jag hade ne XR 600 som jag körde 3000 mil HEKT utan missöden. Varför förefaller det som om livslängden på en quad och en Mc har en otroligt stor skillnad?
Citat från: "Tumult_79"Skulle det vara så att någon med en R 700 får problem så säger dom ändå inget. Inte klämmer dom då ur sig det här iallafall.Om jag hade något problem, varför skulle jag inte skriva om det här då? Är det något jag behöver ha svar på så frågar jag på Atvcenter först, sedan raptorforum.com. Och med största sanorlikhet så har man fått svar på frågan eller lösning på problemet då.
Skulle det vara så att någon med en R 700 får problem så säger dom ändå inget. Inte klämmer dom då ur sig det här iallafall.
HEJ!!Har i dag ägnat dagen åt provkörning och analys. Vist ..... det är ett j....la ryt i en 700R men 115 000 ligger VÄL över min budget. LTZ 400 som någon förvirrad själ rekommenderade min 193 cm långa kropp, är befängt den kändes LITEN.Så med pris och med två av varandra oberoende ÅF som båda förnekar att de haft några störrre prblem med Dinli tror jag nog att det blir en Dinli 450 för min del!!
det finns en stor skillnad på en suzuki o tex en dinli....till suzukin yamahan hondan osv kan man vända sig till tex suzukihandlaren o köpa reservdelar över disk .... känns faktiskt inte som det funkar med tex dinli....om det är motordelar....hur långa leverans tider är acceptabla....högst 2 veckor...då hinner dom skicka dom runt jorden flera gånger... :?