Så det är inte konstigt att man tröttnar efter allt skitsnack som snurrar tex. här på forumet av folk som överhuvudtaget aldrig ägt en Dinli men är ändå experter på området enbart genom hörsägen
Skulle det vara så att någon med en R 700 får problem så säger dom ändå inget. Inte klämmer dom då ur sig det här iallafall.
det ända jag gjort är att sammanfatta Dinli ägarnas inlägg...Nä nu orkar jag inte argumentera mer med Dinli ägare, dom vrider och vänder på ord för att försöka få rätt. Kom med riktiga argument och bevis istället för att vrida om meningar och ord! Tror bestämt att Dinli ägarna har som sina hojjar "En skruv lös"!Jaha så att sammanfatta en massa kritik har nu blivit ett mått på Kvalitet, med sådant resonemang kan man nog såga vilken hoj som helst, finns inte en enda maskin som varit helt klanderfri vågar jag påstå. Att sen dra alla Dinliägare över en kamm verkar inte så snällt, det finns många som är jättenöjda med sina Dinlis. Alla dessa har ju inte haft någon anledning att klaga och kan väl inte vara så dumma att de inte förstår bättre. Nä låt var och en få ha vilken maskin de vill och har råd med!Har fortfarande inte Dinli men börjar fanimej fundera på att köpa en, måste ju gå att få tag på en billigt med alla dessa missnöjda ägare :roll:
vad är problemet??? min dinli har stått 6 månader på verkstaden....o det finns fler som stått snart 3...så vad är problemet... :?
Dinli ägarnas rabiata illvrål fortsätter! Men som sagt, sluta vrid och vänd på ord och meningar och kom med fakta istället... Om Dinli är så bra bevisa det då! Är inte svårare.Sen om insändarna om Dinli här på forumet ljuger som ni antyder hela tiden så undrar jag varför?