Vet inget om Kawasaki men på Polaris så kan det bli glapp i dödaren på styret. Hopplöst fel som kommer och går tills man byter ut den.Mitt råd är att spraya OCH ta isär/sätt ihop så många kontakter du kan hitta. Även reglagen på styret och eventuella kontakter som påverkas av broms och så vidare, tänker på startspärrar och så. Låter väldigt likt ett glapp/korrosion-i-kontakt fel.Sen om maskinen var misskött så bör du nog göra en stor service också, alla oljor och filter och så!
Skönt att se dig där du hör hemma PV - gick med en nervös känsla hela kvällen igår när jag inte såg dina inlägg...
Haha, jag var uppe i Leksand och kollade på hockey. Och då passade ni på att gasa på, både start av maskin och flera nya sidor av inlägg. Ikväll kan jag ha lite mer koll men imorgon är jag borta på hockey igen.
pv544 dom har riktigt bra 3 perioder, dom maler ner allt motstånd. c-yaaaaaaaaaa
Oerhört opassande , jag sitter som på nålar här, blir ju inget åka idag heller för min del.
Riktigt viktiga matcher nu imorgon och på lördag också. Hittade du på vart dom där skadade kablarna hörde hemma? Såg ju inte fabriksgjort... Kanske finns fler skavda kablar, eller så kanske nån sån kabel ställt till nått någon annanstans. Blivit överslag eller nått, vad vet jag. El är märkligt... Dödarknappen och tändningslåset är ju misstänkta bovar i mina ögon...
Skit i knapparna på styret nu. Mecka till en knapp bak vid startreläet som skickar in 12v direkt på BK-kabeln. Klart.Sätt knappen på ett bra ställe så kan du ut och åka sen.Detta tar alldeles för lång tid för att jag ska kunna hålla mig koncentrerad.
+1!GÅ över elen kan du ta någon annan dag.Körtid Körtid!