Inte för att jag igentligen bryr mig eftersom jag varken äger eller tänkt köpa någon av de två märken, men det är skönt att ni tar fokus från polaris/can-am rivaliteten och fokuserar på viktiga frågor
hmm kanske skulle skaffa mig en polaris med har plats brevid linhaien
Kan säga att snart kan vi få svaret på frågorna En av mina anställda har haft en yamaha grizzly som är en 2009 (tror jag han sa) ,Och den har han skruvat en hel del med den.Nu går han i väntans tider på en Linhai 400 , och han borde vara rätt man att bedöma om dom är identiska........
vfr köper du inte en linhai till. Hört det är riktiga kvalitets grejer
För då kan jag inte deltaga i två rivalstrider
Varför stängs inte den här tråden helt enkelt. Den har inte genererat nåt åt eftervärlden över huvud taget. Linhai vågar nog ingen köpa som läst denna tråd, Yamaha har av någon outgrundlig anledning blivit ifrågasatta angående kvalitet ( det är oerhört ovanligt inom alla produktgrupper de finns inom ) och medlemmar har blivit bannlysta. Är det inte nog med detta trams nu !
Tråden bör inte stängas innan jag kan slänga upp ett bevis rakt i ansiktet på dårarna i tråden.
Finns en hel del bevis i första delen på tråden och inget har hjälpt.länkar till avtalet mellan Linhai och Yamaha och att dom har samarbete men tyvärr fakta ignoreras för åsikter