Håller med helt och hållet.Så är det "tyvärr" ofta...Det tjatas om kubiken, men vad hjälper det om inget händer med kubiken...?Det jämförs mellan Grizzly 700 och Dinli 700, när man borde jämföra mot Grizzly 550.Det jämförs mellan Can-Am 500 och CF-moto 500, när man borde jämföra mot Can-Am 400... osv.Jämför man RÄTTVIST så är det faktiskt inte så "billigt" att köpa lågprismaskinerna som många vill inbilla sig.Ungefär som när det är rea i fruntimmersbutikerna.Åhhh.. titta, jag köpte en topp för bara 249:- som innan kostade 699:-Åhh, jag har TJÄNAT 450 kronor!Den har aldrig kostar 699... kanske 299.Och nä, man tjänar inte pengar så.Men vill man lura sig själv så är knepen för detta många!
Men ska man vara rättvis så ska väl Terralander 800 jämföras med en Can-am MAX och det gör den väl sällan?
Can Am Max XXX?
Can-Am 500 finns i Max-utförande.Vem har påstått att det inte skulle vara Max-maskiner man skulle jämföra med...?
Jag är ju själv besviken på min Terralander 800 (p.g.a. två fel som ledde till hämtning med släp) men fortfarande så är den helt underbar att köra. Så min fråga är ju givetvis om ni överhuvudtaget har kört en sådan?
Har du provat en CA 800?Kan säga att jag är nöjd med min, det enda som har gått sönder på 11 månader nu är min tuta.Får jag chansen ska jag prova en Terralander 800.