Har fått svar av Tony på ATV Sweden angående vilken display är den senaste modellen och det är den med vita markeringar för bensin och vattentemp, så du får väl fortsätta gråta över att du fått den nya displayen och inte den gamla
Du säger att det finns 3 olika displayer, vilken är den tredje?
Nicklas87: den ser likadan ut, den har blått, vitt och rött det ända som är borta är det bländande gröna..Dunf: det är din tolkning.. enligt ATV Sweden är det displayen utan grönt som gäller efter ett visst tillverknings datum men dupåstår att det är lotteri om vilken man får, men så är det inte... du säger att det finns 3 olika displayer, vilken är den tredje?
Idag har jag vart och kollat på en X8 och Dom är ju grymt snygga i värkligheten :-)Vart bara mer sugen på den när man såg den men provkörde den alldrig då jag opererade mig förra veckan och inte ville riskera några missöden ;-) så det får bli vid ett senare tillfälle. Jag frågade lite allmänt om den bara och han visste inte när dom skulle komma med servo.Blir någon titt framöver på den igen när jag kan provköra den med innan jag bestämmer mig.