ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • ATV-Projekt (Moderator: cARLBOM) »
  • Ämne: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [FÄRDIG]
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 [2] 3 ... 85   Gå ned

Författare Ämne: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [FÄRDIG]  (läst 193241 gånger)

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 6/5]
« Svar #12 skrivet: 6 mars 2013 kl. 19:32:25 »
Eftersom Aspö endast la in de ynka bilderna av alla 50 han tog tänkte jag uppdatera med lite mer info:

Vid demontering blev vi förvånade över hur gedigen ramen faktiskt var trots farhågor om "plocke-pinn". Det var såklart ett jävulskt virrvarr i det elektriska där färgkodning inte är fullt lika logiskt i de kinesiska budgetfabrikerna som i dem mer kvalitétsinriktade ditosarna. Förmodligen för att det med största sannolikhet tillverkas knark på bandet bredvid atv'erna.

Hursomhelst gick själva demonteringen som en dans (peppar peppar) och det som står på tur imorgon är att lyfta ur tanken och förhoppningsvis även få ur motorn.  O0
Jag har, till skillnad från min medbrottsling, inte lika optimistiska tankar om motorns placering och om det öht får plats på bredden (förutsatt att vi behåller fästet och pedalen för bakbroms osv). Något säger mig att vi kommer få mer problem på bredden än något annat, men det löser sig säkert med ett par rejäla knytnäveslag.

1. ur med tanken
2. ur med motorn
3. ur med all el
4. passa in nya motorn (+ flytta drev mm)
5. införskaffa en kylare och passa in den på väl vald plats
6. koppla el och det som hör till
7. Foliera kåpor vita (matt) och lacka detaljer + reparera nerfbarsen (inte bestämt hur, men de är helt slut).
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 6/5]
« Svar #13 skrivet: 6 mars 2013 kl. 20:26:52 »
Spännande fortsättning följer!  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 6/5]
« Svar #14 skrivet: 7 mars 2013 kl. 20:41:03 »
Här kommer dagens jävla uppdatering!
Idag var det skitkallt ute vilket gjorde att vi jobbade på fort som helvete. Hursomhelst började vi med att lyfta upp bakhjulingen på en snygg pall, vilket underlättade sikt och demontering av bakdäck.



Vi började med att slänga av tanken tätt följt av bakhjulen. Värt att notera är att ena bakhjulet endast hade tre muttrar  ':). Efter bakhjulen var väck började Aspö skruva loss naven och därefter drev + skiva och bromsok. Samtidigt skruvade jag loss avgaskrökarna från cylindrarna och resterande fästen till ljuddämparna. Givetvis drog jag av en skruv som gick in i cylindern, men det är väl i sig inget problem att lösa just nu.

När avgasrören var väck och sikten + framkomligheten typ 1540% bättre började vi knipsa kattstryparna som höll kablage osv på plats och kom samtidigt på hur läskigt kass kvalité det var på dem "fästen" som satt loppade i chassit var.



Dessa gick av om man så mycket som andades på dem.

Därefter kopplade vi loss kabelstammen från block osv och konstaterade att det var en enda stor kinesisk röra.



Vi tog också, strax efter bilden togs, bort kedjan, som förövrigt inte hade något lås kvar utan var i riskzonen för att släppa när som helst. Hade inte varit kul att tappa kedjan i 300km/h, den kasserar vi.

Sju ynka skruvar senare var motorn lös, så den lyfte jag ur som en jävla chef, med vänsterarmen.


Nu börjar det likna någonting.

Här har vi en jämförelsebild, och där vi efter mått konstaterat att 450-motorn endast är 2 - 3cm högre än 250 och på det dessutom kortare. Mått mellan drev och mitt på det bakre fästet är detsamma på båda motorerna, vilket kommer att underlätta en aning senare.

 

Vi vet nu att vi med stor sannolikhet kommer att behöva göra 3 - 4 snitt i ramen för att få loss en ynka centimeter i sidled för att få plats med kedjan på vänstra sidan, allt för att ramen inte är 100% exakt speglad bak utan just anpassad för kedja på höger sida. Detta är väl i sig inget problem, bara lite mer pill. Bakaxeln fick vi inte loss pga att vi inte hade en 50 blocknyckel i närheten, men det verkar som att vi kan vända på det och på så sätt underlätta hela konverteringen på den sidan av hojen.

Nu är bakre kåpan, den med den snyggt reparerade batterilådan, hemma hos Aspö för att repareras med glasfiber. Vi har även beställt en slags foliering som man använder till färgsprutan. Ska vara riktigt stryktålig och billigare än lackfärg + mindre jobb än standardfoliering. Kåporna blir matt-vita med svarta detaljer. Durkplåt ser ut som en vettig lösning till nerfbarsen som annars kommer falla sönder när som helst.
Jag har säkert glömt en massa skit nu, men nu får det vara nog för den här gången.

Fråga: Hur mäter vi storleken på drev och kedja, vi tror att det är 530 kedja, men vad står just 530 för?

Ciao för nu.
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

Utloggad Pelle_jkpg

  • Hunt the Wolf 2017 - Team Sweden
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8570
  • Total likes: 107
    • Visa profil
Pelle_jkpg
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/5]
« Svar #15 skrivet: 7 mars 2013 kl. 21:13:54 »
Skitkul projekt att följa!  Och ni är ju fantastiska på att formulera er  ;D

530 kedja har jag inte hört talas om, dock 520 är typ standard på crossar mm.
Anmäl till moderator   Loggat
Renegade 1000R xxc -17 Triple Black - BKT Tires
Renegade 1000 xxc
Grizzly 700
Polaris 800
Grizzly 700
Renegade 800x
Renegade 800R xxc
Outlander 650
Outlander 800
Outlander 800R xxc
Renegade 800
Dinli 800
Rincon 680
Sportsman 850 EPS
Foreman 500FA
Outlander 500
Foreman 450
Kodiak 400
Trx350
GasGas 450
DS 450xmx
AC 500
Grizzly 700
Grizzly 600
Renegade 800X
Big Bear 350
LTR 450
Raptor 350
Suzuki 500F
Big Bear 350
455 Diesel
YFZ 450
Raptor 700
Grizzly 700
Big Boss 400
Renegade 800R
TRX 350
LTZ 400

Utloggad hell-man

  • -=[ TibroTrailTrackers ]=-
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 10377
  • Total likes: 233
  • Just nu: Försöker lufta bromsar...😢
    • Visa profil
hell-man
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/5]
« Svar #16 skrivet: 7 mars 2013 kl. 21:24:20 »
Tar ni inträde till en kväll på publikplats i ert garage? Verkar ju så skoj där!
Mycket bra skrivet med massa text och bra dokumenterat! Exemplarisk projekttråd! ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Gatmaskin: Raptor 700 SE -08, Badass Mudder: Honda TRX350ES(/FE) -04, Bygge: Campermodul, Sålda: Raptor 350 -06, 2st SMC 250 -05, Polaris Indy 600 -94, 2x200cc lonchinkopia, Buggy Kinroad Xt150gk -05

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/5]
« Svar #17 skrivet: 8 mars 2013 kl. 00:23:34 »
Citat från: hell-man skrivet  7 mars 2013 kl. 21:24:20
Tar ni inträde till en kväll på publikplats i ert garage? Verkar ju så skoj där!
Mycket bra skrivet med massa text och bra dokumenterat! Exemplarisk projekttråd! ()p

Haha, nej vi tar inte betalt, men du får gärna stå och övervaka liket då vi egentligen (helt ärligt) inte har särskilt stor koll. Aspö är visserligen mekaniker i grunden och jag elektriker, men det är svunna tider och mer eller mindre ett minne blott. Vi kör lite på känn och kommer säkerligen göra saker som enligt "boken" är fel och idiotiskt. Vi uppskattar själva dem lite mer mustiga projekttrådarna och hoppas att den här uppskattas, trots att den handlar om en kinamoppe som ska få ett nytt kinahjärta. Lite melankoliskt när det kryllar av folk med atv's i 100k klassen härinne. Men iaf vi återkommer med mer bilder och en fortsättning på detta äventyr.
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

Utloggad Zerix

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 41
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Zerix
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/3]
« Svar #18 skrivet: 8 mars 2013 kl. 18:13:17 »
Det som de stora killarna i 100k klassen saknar och som ni ger uttryck för är er karisma!
Välkommen tråd!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad noob78

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 339
  • Total likes: 39
    • Visa profil
noob78
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/3]
« Svar #19 skrivet: 8 mars 2013 kl. 21:44:04 »
Citat från: Zerix skrivet  8 mars 2013 kl. 18:13:17
Det som de stora killarna i 100k klassen saknar och som ni ger uttryck för är er karisma!
Välkommen tråd!
[/quote
Håller med föregående talare... ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 1000 XT-P  2013


Tidigare* Kawasaki Kvf 750i Eps-2013
Cf moto 500 black edition -2013

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 7/3]
« Svar #20 skrivet: 10 mars 2013 kl. 19:09:51 »
Jahapp, dags för en sjukt liten uppdatering. Tanken idag var att kolla exakt vad vi ska inhandla nu i veckan och exakt vilka alternativ vi har.



RÖD: Kapa 1cm i sidled på fästet till svingen och bygga på den centimetern på andra sidan. På så sätt får vi utrymme till kedjan.

GUL: Kapa allt runt fästet på den här sidan och flytta ut delar av rören för att få plats med kedjan.

GRÖN: Om vi inte kan vända på bakaxeln av ngn anledning måste vi byta ut dessa fästen då bakaxelns diameter skiljer sig med 4mm från den sidan där fästet för bromsoket sitter och där fästet till drevet sitter.

BLÅ: Bakaxeln ska skjutas åt pilens riktning och sen in i samma riktning från andra hållet.

För att lösa detta måste vi inhandla blocknycklar aka jumbonycklar och en 30mm hylsa för svingen. Aspö sitter vid ritbordet och löser en ny luftburk i glasfiber. Jag funderar på hur vi ska lösa den stora oljetanken som hör till 450-motorn. Som sagt, liten uppdatering där vi egentligen bara tog diverse mått och diskuterade problemen som pedagogiskt pekas ut med olika färger på bilden ovan. Det ska bli -18 inatt vilket gör att mekandet kommer att ske stafettvis. I slutet på kommande vecka är det dock meningen att det mesta ska bli lite mindre grumligt.

Skepp o hoj
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

Utloggad hell-man

  • -=[ TibroTrailTrackers ]=-
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 10377
  • Total likes: 233
  • Just nu: Försöker lufta bromsar...😢
    • Visa profil
hell-man
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 10/3]
« Svar #21 skrivet: 10 mars 2013 kl. 20:11:26 »
Döskallen då? Är det bara pynt?  :hmmm:
Anmäl till moderator   Loggat
Gatmaskin: Raptor 700 SE -08, Badass Mudder: Honda TRX350ES(/FE) -04, Bygge: Campermodul, Sålda: Raptor 350 -06, 2st SMC 250 -05, Polaris Indy 600 -94, 2x200cc lonchinkopia, Buggy Kinroad Xt150gk -05

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 10/3]
« Svar #22 skrivet: 10 mars 2013 kl. 21:35:23 »
Citat från: hell-man skrivet 10 mars 2013 kl. 20:11:26
Döskallen då? Är det bara pynt?  :hmmm:

Den betyder att jag kommer göra ett 007-slag rakt över ramen om det visar sig att det blir allt för stora problem.
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

Utloggad FARLIGMJÖLK

  • Bauce
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 909
  • Total likes: 0
  • Legenden
    • Visa profil
FARLIGMJÖLK
SV: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [MOTORBYTE + TOTAL GENOMGÅNG UPPD 10/3]
« Svar #23 skrivet: 11 mars 2013 kl. 21:01:06 »
Dagens mek på nordpolen resulterade i mycket goda nyheter för oss och även för er.
Först och främst åkte vi till biltema och införskaffade en sån här jävla fetingnyckel:



Som ni ser på bilden är det mycket jävla kallt i det här garaget, så man måste vara påklädd.

Sedan plockade vi isär fästena på vardera sida om svingen (på bakaxeln) med hjälp av nyckeln på ena sidan och ett slagdon + hammare på den sidan man egentligen behövde en haknyckel. Hursomhelst konstaterade vi snabbt att det var omöjligt att knacka ur bakaxeln, varesig vi drämde till den med gummiklubban eller snickarhammaren. Efter mkt huvudbry, och en del bromsrengöring för att kolla hur i helvete axeln kan sitta fast så förbannat hårt kom Aspö på att vi kunde plocka bort hela klumpen bak och vända på den (+ hålla tummarna för att fästena stämde)... I'll be damned, två längre superbultar senare var klumpen lös och även vänd. Till vår förtjusning passade allt rakt av och vi slipper meka med fästen eller distanser bak. Mkt fint är att dragkulan (om vi nu behåller den) gick att vända på.



Sedan tog vi loss låsmuttrarna på sidorna om svingen (den ska ju fortfarande opereras och förskjutas en centimeter i sidled), vi kom snabbt på att vi saknade 8mm insexa och där stannade arbetet för kvällen. Men ett stort framsteg blev det dock.



Nästa gång ska svingen loss.
Aspö tog mått till den 4mm aluplåt han köpte idag. Vi behöver ha en hasplåt mitt under motorn.
Det går framåt. En kylare behövs fortfarande och vi undrar lite allmänt om någon har idéer om passande storlek.
 :knupple:
Anmäl till moderator   Loggat
Du har ingenting med saken att göra pojk, vänd blad och bygg lite lego istället.

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 [2] 3 ... 85   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • ATV-Projekt (Moderator: cARLBOM) »
  • Ämne: Kazuma cougar 250 skräms upp med en 450 [FÄRDIG]
 


Online just nu.

572 gäster, 1 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:
Poolersw
Flest online idag: 644. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info