Var just å hämta nya däcken, skall slängas på ikväll, testrunda blir det först imorrn då det är så J***A kallt nuInte så enorm skillnad mot original bakdäck men lite större iaf, ville inte ha för stora då det är liten motorni maskinen.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Tycker det ser ut som Kenda Bearclaw
Stämmer bra det, 27" Bear Claw
Skriv gärna sen en liten recension när du fått testa däcken bättre om hur bra fästet och framkomligheten är i snön
Fina ostar
Vi får hoppas på det maskinen lär ju kanske kännas lite slö med dom, kanske dags för lite trim också snart i form av avgas samt pulley koppling
Bra däck enligt mig. Hade 27" på goesen
OK, jo jag tror jag såg det i nån tråd på forumet att du körde med dom, var det bra allround däck? har ganska hård mark, sand samt myrar där jag bor så det ganska mycket blandad körning för min del
Körde 145mil med dom och det var minimalt med slitage. Asfalt, skog, sten, lera, snö ja dom fungerade överallt
Låter som att jag valde rätt däck med andra ord, tack för infon Synd att man sitter på jobbet några timmar till vill ju hem å skruva på dom