Den går som fan efter den där modifieringen Skämt å sido, jag tog bara och sågade av min original innanför fästplåten och då blir ju principen samma som att bygga en ny bara att slutpipen blir lite större..... Låter lite mer men tror inte det gör något annat, för om du tar bort slutpipen och kollar in i ljuddämparen så är det inte precis någon fullflödestyp.Ska man göra något åt avgassidan så är de nog ett helsystem som gäller.....
Fick monterat GPS på hjulingen idag, Köpte sån där regntålig hållare samt en Garmin nuvi 30för några hundringar då en kund hade lämnat tillbaka den till Elgiganten pga för liten skärm.perfekt storlek till en ATV, monterade hållaren på främre lastracket då jag har lådan framförså blev den extra skyddad, körde även in friluftskartan i den så man hittar ute i skogen i sommar Nån bild på det hela(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Det där svarta fästet var har Du köpt det ? Verkar perfekt att fästa grejer i racket med..... har letat lite men hittar inget