Det snurras nog lite med enheterna här nu... 35 bar tror jag inte på alls, en kompressor som kan leverera dessa tryck är ovanlig.De vanligaste konsumentmodellerna levererar ju 8 bar som mest.35 kPa kanske?Det motsvarar 0,35 bar eller ungefär "0,35 kg" som man ibland säger i dagligt tal....och det är en siffra som skulle kunna stå i manualen.Trycket är lite beroende på vilka däck man har, ifall man rullar på mjuka originaldäck så kan man ligga på 0,5 bar eftersom de är rätt mjuka i skogen ändå, men om man kör på lite styvare eftermarknadsdäck med grövre mönster så är oftast stommen i sig så styv att det över 0,4 tappas massa grepp.Ju lägre tryck desto bättre för greppets skull.Tyvärr tappar man ju i markfrigång då, och där får man själv hitta sin egen medelväg.På Maxxis Bighorn 27x12x12 hade jag 0,2-0,25 och nu rullar jag på Duro Buffalo 28x12x12 och ligger lite högre eftersom jag vill åt markfrigången och hamnade därför på 0,3. Att köra på 0,9 känns minst sagt rätt högt....och 35 skall vi inte bara prata om.