Om du har pengarna snabbt tillgängliga och vet vilken maskin du vill ha så har du ju alla möjligheter att hitta en trevlig maskin. Dom som kommer ut säljs ju ofta rätt fort, om priset är bra. Men det är ju inte alla som har pengarna redo... Så är man snabb kan det ju gå bra.
Jag tycker det redan känns som du bestämt dig för vad du vill ha.
Mitt problem med att sälja av kattan är att det är familjens (dvs min) andrabil. Kan inte vara utan den speciellt länge. En affär måste gå snabbt både map sälj och sen köp.Ehum... Ja, jo, kanske det. Måste bara rationalisera det också så att det åtminstone till ytan låter plausibelt. Att komma till frun och säga att jag måste ha en Renegade 1000 för drygt 100 stora för att den låter så himla kul, är stark som effen och för att katten inte är snärtig nog i gasen, kommer att resultera i "blicken". Ja, jag vet, det är mina pengar osv, men ändå. Ni med barn, partner, hus, hund och kombi och hela kitet vet nog alldeles säkert vad jag pratar om.
Den längsta presentationen
En bil till funkar inte, då tillkommer massa andra avgifter som parkering och sånt, blir en hel del per månad.