Tack Oturen för ditt svar!Annars måste jag säga att jag är besviken på responsen!Ifall nu någon råkar ut för samma så är det en enkel felsökning:- Lossa sadeln på din Linhai- Plocka bort plasten som sitter på vänstra sidan- Lossa kåpan som sitter på vänstra sidan.- Känn på det bakre hjulet, detta är själva kopplingen. Skall gå att snurra runt.I mitt fall gjorde den inte det då både fjäder och backar var slut. Syns när man lossat centermuttern på kopplingen..
- Känn på det bakre hjulet, detta är själva kopplingen. Skall gå att snurra runt.Med neutral i, har du växel i så går det inte utan att maskinen rullar.Jag har koppling på hyllan, behöver du eller har du fått tag i nån?/Benny
Tyvärr - eftersom jag fick dåligt med respons här så lämnade jag in den till verkstad. Killen därrev ner den på typ 3min och jag insåg att man lätt hade kunnat fixa det själv om man bara fått veta vilken kåpa man skulle lossa.Precis en sådan fråga som man borde fått svar på här!!!! Vet du om det finns nått bättre ATV/Linhai forum än detta?