Hade du några problem med att få till toningen på strålkastaren med tanke på dess form? Hur gick du tillväga?
Nejdå, det är inga problem.När filmen sitter på plats och grovkonturen är skuren så får man värma med varmluftpistol försiktigt så att man kan forma filmen (sträcka och dra). Sedan gäller det att pressa ut alla bubblor.Sök på youtube (typ tinting headlights eller nåt).
Nice!Skapa en projekttråd och uppdatera OFTA!
Hur går det här då?Något mer på g eller har du uppgraderat färdigt nu?
Nej, för tusan. Hittils har jag jobbat 60 timmar den här veckan så det har inte blivit mycket tankar åt Quadden måste jag erkänna. Jag tar en paus då och då och funderar på vad nästa grej blir, men jag har inte kommit på något.Framhjulen ska balanseras, och "kedjestyrningen" ska förfinas sen vet jag inte mer.Från början hade jag tänkt att allt skulle vara svart (fälgar, nerfs, grab bar osv) förutom ramen, men jag tror jag har ändrat mig.Måste nog köra lite innan jag kommer på mer...
Man har kommit långt när man behöver leta efter saker att förbättra Rent utseendemässigt finns det väl inte så mycket att ändra på nu om man inte ska göra någon total förändring..